Geboortekaartjes

Dag meiden,

Hebben jullie al een geboortekaartje? Wij zijn druk aan het zoeken, maar o wat is dat moeilijk!!! We zijn op zoek naar een modern, stoer kaartje... Iemand tips? Heb al heel wat sites afgestruind, maar de kaart zat er niet tussen...

Wie maakt/ontwerpt zelf de kaarten? En hoe pak je dat aan? Via een website of...?

Ben benieuwd!

Liefs Katja

Hoi,

Bij onze dochter heeft mijn man het kaartje ontworpen.
Een poes met een luier om (getekende).
Omdat wij al 11 jaar een kat hebben vonden we dat erg leuk om te doen!
En de achtergrond kleur zou dan roze of blauw worden...lag aan het geslacht.

Nu wilde ik graag gewoon een kaartje van de drukkerij, dus uit een boek.
En dat was toch wel moeilijk....onze smaken verschillen nogal.
Maar ik kwam van de week een leuke tegen!!! (via internet)
Helemaal onze stijl, dus ik een proefexemplaar besteld.. en manlief vind m ook leuk!!
Ik ga m natuurlijk niet prijsgeven (je weet nooit wie er mee kijkt hier op het forum qua bekende) maar het is een kaartje waar een meisje op staat: onze dochter moet dat dan voorstellen en een baby.
Vond het leuk om onze dochter er nu bij te betrekken.!

Dus wij zijn klaar, alleen nog de tekst erin maken..maar daar hebben we nog wel even de tijd voor.

groetjes Elise 26w6d

Hoi Katja,
Wij hebben een leuk kaartje gevonden via babyboefjes.nl
Een leuke bijeenkomst is dat ze niet zo heel prijzig zijn.
Sucses met de zoektocht, groetjes Miranda

Ik maak ze zelf
Ik wil ze zo snel mogelijk op de post, want ik wil GEEN visite NA de kraamtijd
Ik heb dat bij de anderen ook gedaan
Leuke bijkomstigheid is dat je onder de 1,00 per kaart blijf gemiddeld incl postzegel (de helft wordt rondgebracht)

Wij hebben het kaartje bij ons zoontje ook zelf gemaakt.
twee grote eendjes en een kleintje. (refereert ook ana onze achternaam)
Nu komt er een eentje bij en het kaartje komt in een andere kleur!

Overigens kun je bij diverse drukkerijen ook albums halen met geboortekaartjes erin. Die mag  je dan een paar dagen meenemen om te snuffelen.

Succes!

ik vind het echt vreselijk moeilijk die geboortekaartjes!
pfffff

in de boeken zie ik eigenlijk niets waarvan ik gelijk zeg dat ik ze echt wat voor ons vind.
terwijl ik de kaartjes van andere altijd erg leuk vind. op de een of andere manier lukt het me niet uit de boeken te kiezen!

misschien toch maar zelf ontwerpen?

Ik vind het ook heel erg moeilijk. Heb momenteel twee boeken van de drukker thuisliggen. Een ervan is van Unicef. Die heeft echt hele leuke kaartjes. Stoer, kleurrijk en lief tegelijk. Maar wel een beetje prijzig. Maar goed. De opbrengst gaat wel naar een goed doel, dus ze mogen ook iets duurder zijn.

Maar we zijn er nog niet echt uit hier.

Overigens is het zo dat als je ze besteld ze de volgende werkdag (en als je voor 12 uur besteld dezelfde dag) al klaar liggen. Dus snelheid is denk ik geen reden om ze zelf te maken.

Terug
Bovenaan