Geboortekaartjes

Hebben jullie trouwens al een leuke tekst?

k wil het denk ik zo eenvoudig mogelijk houden. Maar wel met een heel kort gedichtje of zinnetje. Bijvoorbeeld : welkom lief kleintje of welkom klein wonder.

idd www.poobies.nl. Hardstikke hippe kaartjes. Die je zelf met plaatjes, kleuren, lettertypes op de site kunt samenstellen. Helemaal onze stijl en niet standaard.
Nu met de tweede op komst hebben we het ontwerp op deze zelfde site al gemaakt. Nog even een proefexemplaar bestellen en klaar is kees.

Over tekst gesproken; ik ben niet zo van de 'zachte' tekstjes en gedichtjes. Bij onze eerste hadden we wel een spreuk; VERS VAN DE PERS en bij onze tweede gaat het worden; EN...WAT ZAT ER IN MAMA's SURPRISE-EI?

Oooh, die geboortekaartjes... Wij zijn er na 9 boeken te hebben bekeken nog niet uit. Mijn mannetje wil een lollig kaartje en ik ben meer van het strakke. Nou, vindt daar maar eens een middenweg in... We kennen wel iemand die heel goed is in het ontwerpen van kaartjes en dus wat voor ons kan maken, maar is een eigen ontwerp niet veel duurder om te laten drukken? Naja, vanmiddag maar eens even langs de drukker om te vragen hoe dat nu precies zit.

Enne tekst, tja dat ligt natuurlijk ook aan het type kaartje dat je uitzoekt. Daar moeten we ook nog maar eens goed over gaan nadenken...

We zijn eruit! Nu nog een tekst bedenken en dan kunnen we een proefdruk aanvragen.

Het wordt een heel eenvoudig, maar wel vrolijk kaartje. Met  leuke beestjes erop. Blij dat ik niet meer met die boeken hoef te sjouwen.

Hallo,

Op het internet kun je ook leuke kaartjes bekijken op de volgende sites:
www.mercard.nl
www.intercard.nl
Wij zijn er gelukkig net uit qua kaartje, nu nog een proefdruk aanvragen...

Groetjes van Carlijn. 29,5 weken.

Sites genoeg als je even googled. Het nadeel van internet vind ik wel dat je niet ziet wat voor papier er gebruikt wordt, en dat de kleuren er ook ineens heel anders uit kunnen zien op papier. Ook eventuele frutsels, lintjes of opplakdingetjes zijn op een beeldscherm niet goed weer te geven.

Overigens raad ik iedere man af om een kaartje te bestellen waar nog een lintje oid aan gemaakt moet worden. Hij heeft immers de schone taak om al die kaartjes in elkaar te vouwen en in de enveloppen te steken. En je krijgt van de drukker alle onderdelen los geleverd. Die ervaring hebben we nog van ons trouwkaartje. (dus als je lief bent voor je lief of graag op tijd de kaartjes de deur uit wilt hebben, dan moet je een kaartje nemen die je zo de envelop insteekt.

Terug
Bovenaan