geboortekaartjes!

Hi!

Ik vroeg me af of jullie al een idee hebben wat voor soort geboortekaartje jullie straks willen. Ik vind die dingen zo belachelijk duur! (Voor iets wat 9 van de 10x bij het oud papier beland)
Ik heb zo wat rond gekeken en het goedkoopste wat ik kon vinden was 75 kaartjes voor 129 euro. En dan vind ik die kaartjes ook nog niet eens mooi of leuk. Zo zonde geld...

Inmiddels ben ik zelf maar aan de slag gegaan. Ik heb een mooie foto van mijn dochter genomen met beschuit met (blauwe!) muisjes. De achtergrond heb ik vervolgens wit gemaakt. Erg leuk geworden! Ook de binnenkant, tekst enzo, is nu af. Gisteren een proefdruk met onze eigen printer gemaakt en het resultaat is echt leuk geworden al zeg ik het zelf.... Waarschijnlijk gaat het dat kaartje dus ook worden, en print ik ze zelf wel na de bevalling, scheelt weer handenvol met geld ;)

Liefs! Nicole 17w4d

Ik heb de kaartjes al uitgezocht.
We krijgen de proefdruk als we de geslachten weten.
We laten ze door het bedrijf drukken en verzenden. De kans is namelijk groot dat we straks met die 2 kindjes nog in het ziekenhuis moeten verblijven en wil dan niet nog bezig zijn met die kaartjes. Dus ik ga voor het gemak, maar helaas dus ook voor wat meer kosten.

Ik maak ook zelf het kaartje. Nou ja ik maak de foto. Rest laat ik aan de drukker over.
Kan in mijn verlof mooi de adressen schrijven.

Stond vanochtend onder de douche wel te denken dat ik eens moet gaan bedenken of ik van iedereen wel een adres heb

Bij de vorige hadden we hele kaartjes uitgezocht en ik heb nu ook al weer hele mooie kaartjes gezien.
Tja die dingen zijn gewoon ontzettend duur, maar ja zelf heb ik ook geen zin ( en tijd) om ze te gaan maken. Wij zijn voor 50 kaarten ongeveer 100 euro kwijt. Maar dan heb ik wel kaarten in sepia.
Ik hou zelf niet van die hele drukke kaarten en ook niet van die moderne kaarten. Wij hadden bij Yordi 1 met handjes en voetjes en zoiets zal het deze keer ook weer worden.

Liefs mariellle

Ik denk niet dat zo'n kaartje 9 van de 10 keer in de prullenbak belandt hoor! Ik bewaar ze ook altijd. En ik vond het ook erg leuk om een geboortekaartje van mijzelf te zien/hebben. Dus ik zou nog even heroverwegen of je ze echt wel wilt gaan printen...

Ik ben nog helemaal niet met kaartjes bezig, maar moet ook zeggen dat ik het idee van zelf maken wel leuk vindt. Ik heb dat met de uitnodigingen voor onze bruiloft ook zelf gedaan, en dat maakt het wel heel persoonlijk, en idd goedkoper...

Zal er eens over na gaan denken...

Groetjes Linda

Ik was er eerlijk gezegt nog niet mee bezig totdat ik dit topic zag,ja ik denk dat ik ze maar laat drukken,ik zal er van de week wel langs gaan,drukkerrij hier in het durp.Ben benieuwd wat dat kost!
groetjes

Terug
Bovenaan