geboortekaartjes!

Ik ben inderdaad ook verbaasd hoe snel jullie er al mee zijn. Ik wacht daar nog even mee hoor ;)
De vorige keer hebben we ze bij geboortekaartjes.nl gekocht, dat is goed bevallen.

hoi hoi,

ik wil je wel even een tip geven. bij mijn eerste heb ik ook de kaartjes zelf gemaakt en geprint. je moet niet eerst alleen de voor- en daarna de achterkant doen ivm inktkleur verschil maar 5 om 5 ofzo. ik had kaartjes met een aubergine kleur maar de andere helft was blauw, de paarstint was kennelijk op geraakt. hier zijn heel wat kraamtranen komen te vloeien. mijn man heeft ook bij de tweede gezegd: echt geen zelfgemaakte kaartjes meer! dus bij de derde begin ik er maar niet eens meer over. maar het is wel een hele leuke bezigheid!!

groetjes

Jamey had een kaartje met daarop een beertje. Yentl had een kaartje met daarop een baby in een wiegje en een jongetje die in het wiegje stond te kijken. Quinn had een kaartje met twee kleine beertjes die door een gat keken en als je het kaartje dan open deed dan zag je een baby beertje. Xiano* had een kaartje met een zwart/wit tekening van Jamey, Yentl en Quinn en een hand met een baby erin. Kaarten voor een 5e kindje kan ik niet echt vinden en dat wil ik ook niet omdat Xiano* is overleden en dus nog steeds een baby is. We zitten nu meer te denken aan een kaartje met alleen de naam van het kindje aan de voorkant maar ik kan nergens een leuke site vinden. Wie o wie heeft er een tip voor ons.

Liefs Petra

Jamey had een kaartje met daarop een beertje. Yentl had een kaartje met daarop een baby in een wiegje en een jongetje die in het wiegje stond te kijken. Quinn had een kaartje met twee kleine beertjes die door een gat keken en als je het kaartje dan open deed dan zag je een baby beertje. Xiano* had een kaartje met een zwart/wit tekening van Jamey, Yentl en Quinn en een hand met een baby erin. Kaarten voor een 5e kindje kan ik niet echt vinden en dat wil ik ook niet omdat Xiano* is overleden en dus nog steeds een baby is. We zitten nu meer te denken aan een kaartje met alleen de naam van het kindje aan de voorkant maar ik kan nergens een leuke site vinden. Wie o wie heeft er een tip voor ons.

Liefs Petra

Hai Nicole1984,

Ik ben zeer benieuwd hoe je kaart is geworden?
Want hoe heb je deze foto gemaakt wat moet ik mij hier van voorstellen??

benieuwde moeder die ook aan het brainstormen is met kaart in gedachte met dochtertje en buik en muisjes enz......

Let me know

Maureen1970

Terug
Bovenaan