geboortekaartjes

woww we zijn vandaag weer bezig geweest met de kaartjes wat moeilijk zeg...
nu had ik op een website een ontzettend leuke gezien alleen tja is alleen via internet te bestellen en zodra je om een proefdruk vraagt(anders kan je je eigen naam kindje niet zien!) besteld ie hem meteen.... en als je hem dan annuleert kost het je nog 15 euro!!!! echt belachelijk

nu heb ik een man die in de ict zit en die heeft een eigen ontwerp gemaakt die er wel redelijk op lijkt met onze eigen tint erin!!
nu naar 3 drukkerijen in breda verstuurd met de vraag hoeveel het ons gaat kosten en of het uberhoud kan!!
ben benieuwd hoor !!
we zijn al naar een andere drukkerij geweest en 20 boeken doorngeneusd maar echt er zat niks tussen gewoon puur omdat je iets in je hoofd heb!!!

wel zullen we moeten slinken in de kaarten denk bij mn zoontje 125 verstuurd en dat is nu gewoon onbetaaldbaar hahaha ( heb ze bij mn zoontje zelf gemaakt en ontworpen)

net een lijstje gemaakt met de namen en na flink schrappen zit ik nu op 73..... pfff lastig hoor de rest van de mensen krijgen het kaartje via de mail wel!!
mijn man heeft namelijk 10 ooms en tantes aan 1 kant en 34 neven en nichten.... dus alle neven en nichten krijgen hem via de mail en alle ooms en tantes gedrukt!! tis niet anders als je het leuk wilt houden!!

zijn jullie er al uit??
wel raar om de naam trouwens op het kaartje te zien staan hahah

Wij hebben de kaartjes al besteld en de proefdruk binnen, we zijn helemaal tevreden.
Bij dezelfde drukker als de eerste gedaan, geweldige service!
Succes ermee, hopelijk wordt het een mooi kaartje.

ik moet de kaartjes nog bestellen,ook maar eens snel doen hahaha
weet wel al welke het wordt.
wou graag een kaartje om ons zoontje bij te betrekken,en heb een leuke gevonden!

Ik geloof dat mijn vriend de noodzaak van het kaartje niet echt inziet grrrrrrrrrrrrr! Inmiddels heb ik al wat sites bekeken en wel wat leuke gezien, maar ze zijn óf te dit óf te dat.... gelukkig komt hij met allemaal alternatieven... not ;-s

hahaha die van mij gaf er dus niks om welke het werdt...heel frustrerend pfff
ik zat maar in mn eentje met al die boeken..en hij zei maar ach maakt niks uit welke,kies jij maar hahaha..heeel fijn de medewerking ja!

haha is mannen eigen dan...
want de mijne deed het ook niet tot ik erg boos werd en dat ik zei als ie niet meekijkt ik mn eigenste keuze kiest....
en toen keek ie mee haha en zelfs ontwierp ie hem nu hahaha

Wij hebben nadat ik voor leuke afbeeldingen voor schilderijtjes aan het zoeken was, besloten om een vriendin van ons het geboortekaartje te ontwerpen (zij maakt ook de schilderijtjes voor ons). Soort van screenshot uit een disneyfilm.
En vorige week hebben we het ontwerp binnen gekregen. Nu maar komende week afspraak gaan maken bij de drukker.
Nu nog eerst gaan rekenen hoeveel we er moeten bestellen.

Terug
Bovenaan