geboortekaartjes

Wij hebben wel al een leuk geboortekaartje en tekst uitgezocht, maar we moeten hem alleen nog bestellen. Dat zouden we deze maand doen. Dus toch maar eens even een dagje prikken met manlief dat we even langs de drukker gaan.........

Liefs marielle

Hihi, herkenning met die enorme hoeveelheid ooms en tanten enzo. Mijn moeder is er eentje van 11 en mijn vader van 7. Met alle aanhang en alle neven en nichten is dat inderdaad een giga/mailing....

ben er nog mee bezig. Ontwerp waarschijnlijk zelf, maar zoek ook nog zo'n ouderwetse pentekening in zwart/wit. Kan het op het niet niet vinden. Iemand nog ideeën.?

jaaa de drukkerij gaat ermee akkoord en wilt ze wel drukken en leveren yessss en voor een leuke prijs!!!
nu hoop ik alleen dat het wel mooi wordt haha
we hadden onze ontwerpen naar 3 drukkerijen gestuurd en 1 reageeerde vanochtend al meteen met een offerte en leuke prijs!!!

pentekeningen hadden ze bij ons in de boeken van winnie the pooh enzo!!

mijn man is gaan knutselen op de pc!!! misschien ook iets?

Wij hadden via internet wat dingen bekeken en 3 proefkaarten besteld (is dan wel zonder tekst).
Hebben het even laten staan, toen zei ik kijk er elke dag eens naar en welke je dan het vaakst het mooist vindt. Heb expres de bal bij hem gelegd anders krijg je inderdaad het verwijt dat ze niks te zeggen hebben :)
Kwamie gisteravond mooi met dat kaartje aanzetten dat ik ook het leukst vind! Opgelost dus!
nu nog nadenken over een tekst, maar daar komen we wel uit denk ik.
(De naam zijn we ook al uit)

Oef, wij zijn wel al op internet aan t zoeken geweest maar zijn nog niet geslaagd.
Echt geen idee ook wat we willen, dat maakt het niet makkelijker!

Dit weekend maar eens wat boeken in huis gaan halen. Hopelijk komen we er dan uit!

Terug
Bovenaan