Geboortekaartjes..

Hi meiden
wij zijn ons aan het verdiepen in de geboortekaartjes en hadden er 1 op t oog van geboortekaartjes.nl
maar sjongejonge al voor 25 kaartjes ben je 100 euro kwijt ?!?! (met druk- en verzendkosten)
das 4 euro per kaart, vind ik toch wel veel.

zijn er ervaringsdeskudingen die weten of dit onvermijdelijk is of kan het ook anders (wel met leuke kaartjes natuurlijk)??

tenks, x Marij

wij hebben via een drukkerij kaartjes besteld van "Knopje", daar zijn meerdere series van (ook knoelie en nog iets), Wij hebben kaartjes van nog geen euro per stuk en toch zijn ze erg leuk.
Dus op zoek naar alternatieven zou ik zeggen

Hi,

wij hebben ze via de drukker besteld. Eerst 8 boeken uitgezocht en toen er 1 laten ontwerpen.

Wij zijn voor 125 kaartjes zo'n 180 euro kwijt. En dat lijkt me redelijk. Tenminste, als je niet een extreem apart kaartje hebt. Ik denk dat de prijzen tussen de 1 tot 1.5 euro per stuk liggen. Ik zou toch echt geen 4 euro betalen.

Gr. Tamara
(februari mama)

hoi Marij,

ik heb ze ook via de drukker besteld,we wouden er dus echt niet te veel aan uitgeven..ze gooien ze meestal toch weer weg! ik heb het kaartje van mercard. en kost maar 0.76 cent per stuk! kon je ook nog gratis een envelop in kleur naar keuze bij uitzoeken dus helemaal fijn!
Liefs Kim

wij hebben ze bij koningkaart.nl besteld! superservice! we zijn 200 euro kwijt voor 80 kaarten incl enveloppen....geen idee of het heel duur is! In elk geval super geholpen, alles via de mail!

Ook ik vind 4 euro voor een geboortekaartje wel veel hoor!!! Bij hebben het ook gewoon bij de drukker besteld. Sommige drukkerijen hebben ook wel sites waar de kaartjes op staan. Kun je meteen zien hoeveel het kost.
Bij ons zoontje waren we iets over de 100 euro kwijt. Voor 50 kaarten. Nu hebebn we ook weer 50 kaarten besteld en zullen nu ietsje duurder uitzijn, want we hebben ook een iets duurdere kaart uitgezocht. Maar meer als 125 euro zal het niet zijn. Succes met het zoeken van een mooi kaartje.

Liefs marielle

wij hadden neen kei gaaf kaartje gezien op www.hipdesign.nl maar waren voor 100 kaartjes 300 euro kwijt ruim... kwam nog evrzenden enzo bij..

nu heb ik een man die in de ict werkt en heeft een look a like gemaakt met een eigen draai!!!

nu betalen we voor 100 kaartjes( wel zelf ontworpen en teksten erin enzo) 137 euro... maar is puur de afdruk kosten en de enveloppen wel....

Terug
Bovenaan