Geboortekaartjes..

Vaak zijn de kaartjes ook niet het duurste maar het drukwerk... En of je nou 1 of 100 kaartjes neemt, de drukkosten blijven hetzelfde, helaas. Daarom gaat hier mijn eigen printertje overuren draaien, haha!

Ik weet nog niet wat t gaat kosten, mijn vriend heeft t in handen genomen, hij heeft een superkaartje ontworpen :) En hij werkt zelf in een grootprinterij dus hij draait ze dan gewoon op zn werk ff uit.

Ik heb zelf nog niet echt gekeken naar geboortekaartjes, dit gaan we doen als ik met verlof ben over drie weekjes. Vorige keer waren we 150 euro kwijt voor 60 kaartjes. We gaan weer een soortgelijk kaartje uitzoeken, dus zal wel weer rond de 150 euro zijn.

Vind 4 euro per kaartje ook veel te veel. De meeste mensen gooien kaartjes weg (ik niet, ik heb een doos vol, vind het leuk dat te bewaren) dus dan vind ik het zonde.

Precies Nicole, de kaartjes kosten 1.26 (en bij meer dan 100 minder) maar die drukkosten van 30 of 40 euro, wat een bull! alsof je lege kaarten gaat bestellen? dUh. dan is op 25 kaarten (wij gaan er niet zoveel zenden) dat relatief erg veel.
nou ik ga even goed verder kijken
tenks dames!

Wij hebben de kaartjes via hipdesign besteld.daar kwam ons vorige kaartje van onze dochter ook vandaan en daar zijn we heel tevreden over en ik vind dat ze hele leuke kaartjes hebben daar.

Terug
Bovenaan