geboortekaartjes

hey meiden!!

houdt iedereen t nog n beetje vol??? ik kan toch wel merken dat alles wat moeilijker gaat.
ben vorige week net begonnen met de pufclub (gaan hier nog meer dames heen?) en hoop daar nog wat oefeningen te leren zodat mn lies en rug wat minder pijnlijk zijn.
hoe ist met jullie bekken??

ff leuk, heb gister net alles geregeld voor t geboortekaartje!!! ben er zooo blij mee! na lang discuseren met vriendlief zijn we er eindelijk uit!

de enveloppen krijgen we van te voren zodat ik wat te doen heb tijdens mijn verlof! stel dat ik me ga vervelen...

nou... verder weinig nieuwtjes maar vond dit zo leuk dat ik t ff kwijt wou!

liefs

wij hebben vorige week donderdag de geboorte kaartjes en geboorte bedankjes besteld.
we waren er heel snel overuit hahaha

ook wij krijgen de enveloppen van ter voren, want vond het belachelijk om die ook te laten drukken.
k schrijf ze zelf wel.

wat ik alleen wel echt belachelijk vind van geboorte kaartjes is:

de kaartjes van ons waren 1,50 euro per stuk.
heb er maar 16 nodig (das inclusief voor ons zelf 1)
das 24 euro.
en de drukkosten waren 70 euro!!!!!!

gelukkig vond die mevrouw het ook belachelijk om te vragen, dus maakte ze er 50 euro van.
was wel erg lief van haar.
maar t blijft een hoop geld.

de bedankjes hadden we ook mazzel mee.
waren 2,- per stuk, maar als ik een hele set kocht (18 stuks) waren ze 1,50 per stuk.
heb nu 3 verschillende bedankjes. zijn erg mooi geworden.
daar komt een kaartje aan met de tekst:

hoera, mijn zusje is geboren, haar naam is .....
dikke kus van nathalia.

qua zwangerschap voel ik me hartstikke goed.
had bij nathalia bekkeninstabiliteit, maar bij deze gelukkig niet ( ff afkloppen)
de kleine liep achter op de groei, maar das inmiddels nog maar een weekje.
morgen weer naar de gyn.
heb geen klachten, en vind het ook niet zwaar.
valt me gelukkig allemaal mee.

liefs, do
33 weken zwanger van onze 2e meid.

wij hebben vorige week donderdag de geboorte kaartjes en geboorte bedankjes besteld.
we waren er heel snel overuit hahaha

ook wij krijgen de enveloppen van ter voren, want vond het belachelijk om die ook te laten drukken.
k schrijf ze zelf wel.

wat ik alleen wel echt belachelijk vind van geboorte kaartjes is:

de kaartjes van ons waren 1,50 euro per stuk.
heb er maar 16 nodig (das inclusief voor ons zelf 1)
das 24 euro.
en de drukkosten waren 70 euro!!!!!!

gelukkig vond die mevrouw het ook belachelijk om te vragen, dus maakte ze er 50 euro van.
was wel erg lief van haar.
maar t blijft een hoop geld.

de bedankjes hadden we ook mazzel mee.
waren 2,- per stuk, maar als ik een hele set kocht (18 stuks) waren ze 1,50 per stuk.
heb nu 3 verschillende bedankjes. zijn erg mooi geworden.
daar komt een kaartje aan met de tekst:

hoera, mijn zusje is geboren, haar naam is .....
dikke kus van nathalia.

qua zwangerschap voel ik me hartstikke goed.
had bij nathalia bekkeninstabiliteit, maar bij deze gelukkig niet ( ff afkloppen)
de kleine liep achter op de groei, maar das inmiddels nog maar een weekje.
morgen weer naar de gyn.
heb geen klachten, en vind het ook niet zwaar.
valt me gelukkig allemaal mee.

liefs, do
33 weken zwanger van onze 2e meid.

Wat fijn om te horen dat je eruit bent met je vriend.
Dat is dan ook weer een belangrijke zaak afgestreept op je lijstje.

Ik ben nog steeds hopeloos zoekende. In de boeken bij de drukker zitten over het algemeen per boek 2 a 3 kaarten in voor een tweeling en dat is ook nog eens niet onze smaak.
Zelf ontwerpen vinden we te duur. Ach we zoeken nog even verder.

ik zit ook bij een pufclub en volgende week hebben we een partneravond. Hoop dat vriendlief zich wat goed kan houden. Gelukkig laat ze geen film zien van een geboorte, anders wordt hij misselijk.

Heel veel succes met het schrijven van de enveloppen, Ik denk erover om het via etiketten te doen. Ben ik meteen klaar voor de kerst ;-).

Groet Tamara

HoiHoi

Geboortekaartjes, al wel wat gezien maar manlief is er nog helemaal niet mee bezig! en hij moet ook leuk vinden toch? dus dat duurt nog wel even voor ik dat rond heb.
Adressenlijst al gemaakt, is straks printen,knippen en plakken.

geboortebedankjes doe ik niet aan, vind het zo raar om visite kadootje te doen, andere kant is het wel geinig. maar ze krijgen ook al een kaartje met het heugelijke nieuws dus ik hou het hierbij.

Tip: vistaprint.nl kun je gratis 140 adresstickers maken, ze hebben ook leuke kinderprintjes en ik heb ipv adres alleen de naam van de kleine erop gezet voor straks op de flesjes die naar de gastouder gaan en op haar spulletjes. Niks dure labels maar 140 stuks voor ong.5 euro verzendkosten! Denk dat ik daar ook ons kaartje ga bestellen.(1e tien gratis, en vanaf 79 cent per stuk) tip: kaartje maken (kan je niet zoveel wijzigen), bewaren, dan in je account opzoeken en wijzigen voor je besteld dan kan je kleur van letters enzo veranderen, direct daarna bestellen en klaar.

zwangerschap:
ben de vermoeidheid beu, zoals zo vaak, het is mooi maar koud weer dus ben ik vermoeider en elke nacht om 2,5 en 7 uur wakker voor ik er half10 uit ga.
kleine schopt goed en volgende week echo :)
alleen nachts last van heupgewricht, ik moet dus regelmatig draaien. Veel meer klachtjes heb ik niet. de vermoeidheid zorgt al ervoor dat ik veel niet kan.

Groetjes Sabine
32 weken van 1e meid

hoi

o fijn dat jullie er al uit zijn,
bij mij heeft manlief er ook nog geen oog voor.
ga denk ik ook via vistaprint bestellen.

kwa zwangerschap gaat het minder ben veel moe en last van me ichias/heupen. kan niet veder komen dan me eigen voordeur. heel saai.

puf cursus is ook al begonnen maar ik vind er eigenlijk geen bal aan, ben ook de enige die jong is.
ik ben 24 jaar en de rest is +/- 30 jaar

gr

hoi,
wat toevallig,ik ben net even bij een drukkerij geweest om boeken mee te nemen.we hadden er 2 gezien op de 9 maanden beurs.ja man wil de ene en ik de ander.
dat wordt nog even vechten met elkaar.
ik zag die prijzen ook.niet normaal.voordruk,kleur wordt dan extra is rekening gebracht.druk kosten.ga zo maar door.

bekken:gaan steeds meer achteruit.maandag samen met iemand me huis gedaan heb het gisteren wel geweten!!!!!
ga wel merken dat ik s´middags moe begin te worden meer zin krijg om in me bed te duiken.heb er al 2 rond lopen dus uitslapen kan ik niet eens meer.
van de week de bek klossen gehaald die moeten maar gauw eronder.kan ik wat makkelijker uit bed komen.me draai vinden in bed,draai heel veel dat ga ik nu echt merken met me bekken.maar ja voor je het weet ben je er weer vanaf.
gr marjan

hallo allemaal,

wij maken het kaartje zelf en is zo goed als klaar en zijn incl. drukkosten enz. ong. 2,10 per kaartje. Dat valt best wel mee.

verder ben ik bij een yogacursus en dat bevalt me prima, dit doe ik buiten de zwangerschap om ook.

Mijn bekken blijft redelijk stabiel al heb ik wel fysio en zwem ik 1 keer per week om het toch een beetje in conditie te blijven.

Het moe zijn is wel vervelend , maar nog 2 weekjes werken en dan vakantie met verlof erachteraan.

dan kan ik overdag ook eens languit als de andere 2 kids op school zijn.
draaien op bed word inderdaad lastiger, maar is nog te doen.

groetjes mikkie123

Terug
Bovenaan