geboortekaartjes

Wij zijn nog aan het bijschaven op het kaartje wat we hebben uitgekozen via internet maar zijn er zo goed als uit, ook qua tekst.

Verder begin ik nu ook moe te worden zo einde dag de laatste 2 weken, 40 uur werken begint zwaar te worden. En dan nog proberen zondagochtend uurtje sportschool, maandagavond zwyoga en woensdagavond zwangerfit.
Harde buiken sinds week 19 maar de laatste weken neem ik wat meer rust en is het ietsje verbeterd. Het bewegen vind ik nog heerlijk, was veel aan het sporten voorheen dus dat probeer ik echt nog even vol te houden. En de zwangerfit is echt heel gezellig! Bij yoga leer ik wat ademhaling maar ik moet zeggen, is in essentie niet veel anders dan gewone yoga. Dus ik lees 'duik in je weeën' nog wel een keer ;-)

liefs Ingrid - 30,5 week

Wij hebben zelf een kaartje ontworpen. En omdat we niet weten of het een jongen of meisje wordt, hebben we voor beiden een aparte versie. Erg leuk. Ik weet nog niet wat het gaat kosten ze te laten drukken, ik moet nog even een keer langs de drukker.
Enveloppen heb ik gratis via mijn vader kunnen regelen, dus dat scheelt alweer.

Ik doe niet aan zwangerschapsgym... wel zwem ik, fiets ik regelmatig en ga ik af en toe naar de sportschool. Zo blijf ik toch een beetje fit!

Wij hebben zelf een kaartje ontworpen. En omdat we niet weten of het een jongen of meisje wordt, hebben we voor beiden een aparte versie. Erg leuk. Ik weet nog niet wat het gaat kosten ze te laten drukken, ik moet nog even een keer langs de drukker.
Enveloppen heb ik gratis via mijn vader kunnen regelen, dus dat scheelt alweer.

Ik doe niet aan zwangerschapsgym... wel zwem ik, fiets ik regelmatig en ga ik af en toe naar de sportschool. Zo blijf ik toch een beetje fit!

hey noompje

meestal zitten er bijpassende enveloppen bij de prijs inbegrepen.
weet natuurlijk niet wat voor enveloppen je vader heeft weten te regelen, maar als dat gewone enveloppen zijn, en je krijgt bij de drukker enveloppen met bv voetjes of een babytje erop is dat natuurlijk wel leuker.
even navragen dus, als je naar de drukker gaat, of er enveloppen bij inbegrepen zitten.

liefs, do

hey noompje

meestal zitten er bijpassende enveloppen bij de prijs inbegrepen.
weet natuurlijk niet wat voor enveloppen je vader heeft weten te regelen, maar als dat gewone enveloppen zijn, en je krijgt bij de drukker enveloppen met bv voetjes of een babytje erop is dat natuurlijk wel leuker.
even navragen dus, als je naar de drukker gaat, of er enveloppen bij inbegrepen zitten.

liefs, do

Hoi Hoi

Voor wie op vistaprint.nl gaat kijken:

kijk niet alleen bij geboortekaartjes en baby maar ook bij uitnodigingen en kinderen

daar heb ik een paar veel leukere gevonden.

wij willen nl niet met foto maar wel vrolijk en kleurrijk.

nou ja ik dan, manlief moet nog interesse krijgen hihihi hij is nu drukker met: oe het word toch echter en groter en de tuin moet nog af en dit moet nog gebeuren en dat enz. (nesteldrang :))

Hoi dames,

Ik heb alle kaartjes (90 stuks) zelf gemaakt ;) heb last van bekken instabiliteit en moet veel rustig aan doen (is voor mij erg lastig). Dus heb ik alle kaartjes maar zitten maken, knippen plakken, lintjes erdoor. Denk dat in ieder kaartje wel een half uur tijd zit. Straks als onze kleine meid er is dan hoeft er alleen nog maar een binnenvel geplakt te worden met de tekst en dan kunnen ze op de brievenbus :)
Om de tijd nu maar te doden (en te zorgen dat ik niet weer al te veel doe) Ben ik nu maar begonnen met jurkjes/ pakjes naaien enzo. Niet van dat tutige allemaal hoor :p we zijn toch meer van de hippe/bijzondere dingen :p

Liefs Jen (33 weken zwanger van de tweede)

Terug
Bovenaan