Geboortekaartjes!

Jeah! de eerste 20 geboortekaartjes zijn af ;) Nog maar 60 te gaan....
Maar ja ik wilde ze dan ook zelf graag maken dus dan mag er ook wat tijd in gestoken worden, toch? :)
Hoe doen jullie de geboortekaartjes?

Bestellen bij de drukker.
Wel duur moet ik zeggen!!!
Het is niet alleen die kaartjes maar alles bij elkaar.
Ik geloof 2,30 per kaartje + postzegel.
Ik ben niet zo creatief.
Maar wat heb je precies gemaakt! hoe ziet het eruit?wel heel leuk zelf gemaakt toch?
Vind het wel apart.

Phoeh ja dat bij de drukker is zo duur! alleen al als je kijkt naar de startkosten en drukkosten en en en... er komt steeds meer bij. Daarom hebben wij ook voor deze optie gekozen, want we hadden de mogelijkheid en beide creatief genoeg.

Hoe ziet het eruit... das een goeie...het is een lijntekening van een poppetje waar ik vroeger veel stripverhaaltjes mee maakte... Maar dit is dan zo bewerkt dat het eigenlijk meer lijkt op een gezellige tekening gemaakt door een kindje, van een kindje met bloemtjes erbij. Heel grappig zomers kaartje geworden zo in totaal, maar scheelt dat ik behoorlijk wat ervaring heb met photoshop, kun je leuke effecten erin gooien ;) En gelijk over het ontwerp nagedacht, dat bij een eventueel tweede kindje je dezelfde stijl kan aanhouden maar dan met twee kindjes (daar houden wij beide zo van) en zo verder haha

Maar ik zit zo in totaal op 40 euro(papier/inkt/enveloppen) voor alle 80 kaartjes, daar zitten de postzegels dan niet bij. Het enige is dat je er zelf veel tijd in moet steken, maar ik hou er wel van om zo bezig te zijn dus dan is het niet zo erg :)

Wij hebben ze ook besteld bij de drukker.. Ben best creatief.. maar om zelf een leuk kaartje aan te maken.. toch wel heel moeilijk...+ het moet dan ergens geprint worden etc...
Wij zijn toch maar voor de makkelijkere oplossing gegaan.. haha

Maar als ik zie hoeveel het jou kost.. pfff. Bij ons iets duurder.. (heeeel veel duurder!!)

Ach ja.. je moet er iets voor over hebben... :) :)

De enveloppen heb ik sinds vrijdag in huis.. dus de adressen etc. kunnen erop.. En dan is het afwachten tot we de datum etc. door kunnen geven..

Want je schrijft.. de eerste 20 zijn af.. Hoe doe je dat dan met de datum invullen etc?

Groetjes Maike

Het ontwerp is zo gemaakt dat er een wit kaartje in komt met alle gegevens die we nu nog niet kunnen invullen :) Dus dat is voor mijn man zodra de kleine geboren is, even alles invullen en op print drukken ;)

Wij hebben de kaartje betseld waar we dik 2 jaar geleden ze ook hebben besteld voor mijn dochtertje, was toen goed bevallen dus.

Ps zelf maken is niets voor mij, drukke peuter en zelf geen rust voor:) succes met de kaartjes!!!

Terug
Bovenaan