Phoeh ja dat bij de drukker is zo duur! alleen al als je kijkt naar de startkosten en drukkosten en en en... er komt steeds meer bij. Daarom hebben wij ook voor deze optie gekozen, want we hadden de mogelijkheid en beide creatief genoeg.
Hoe ziet het eruit... das een goeie...het is een lijntekening van een poppetje waar ik vroeger veel stripverhaaltjes mee maakte... Maar dit is dan zo bewerkt dat het eigenlijk meer lijkt op een gezellige tekening gemaakt door een kindje, van een kindje met bloemtjes erbij. Heel grappig zomers kaartje geworden zo in totaal, maar scheelt dat ik behoorlijk wat ervaring heb met photoshop, kun je leuke effecten erin gooien 😉 En gelijk over het ontwerp nagedacht, dat bij een eventueel tweede kindje je dezelfde stijl kan aanhouden maar dan met twee kindjes (daar houden wij beide zo van) en zo verder haha
Maar ik zit zo in totaal op 40 euro(papier/inkt/enveloppen) voor alle 80 kaartjes, daar zitten de postzegels dan niet bij. Het enige is dat je er zelf veel tijd in moet steken, maar ik hou er wel van om zo bezig te zijn dus dan is het niet zo erg 🙂