geboortekaartjes

ook al zoiets waar wij denk ik heel laat mee zijn maar zijn jullie hier al mee bezig geweest?

met de 1ste hadden wij met 3mnd al wat uitgezocht, besteld etc.
bij de 2de kan ik me niet meer zo goed herinneren.
ben er nu nog niet zo mee bezig.... (schaam)

en jullie?

ik ook niet...
komt volgende week!
Ik wil er ggraag met manlief een avond voor gaan zitten, maar eerst was ik steeds ontzettend moe. En nu met de afronding van het schooljaar is het gewoon ontzettend druk op mijn werk. Dus als ik dan een avond in de week niks heb, dan ga ik lekker op de bank hangen!
Maar volgende week is het toetsweek, dus dan hoef ik weinig te werken, dus... dan komt het helemaal goed :)

(hoop ik, wij hebben nog al eens verschillende smaken...)

Liefs,
T

he, ik heb zojuist gister een beetje gestoeid hiermee op internet. Ik moet je zeggen surf al een paar weken, en ik vind eigenlijk elke site bagger.
Ik hou niet van zoetsappeligge kaartjes, hahaha nu ik het bedenk ik hou van heel erg simpel en elk kaartje heeft wel iets wat niet goed was.
Nu heb ik gister een kaartje gemaakt op geboortepost.nl
Dit is een heel makkelijke site hiervoor, ik moet je wel zeggen dat ik maar 2 a 3 kaartjes mooi vond op deze pagina. Maar je kan hier de kleur aanpassen, tekst ingeven, noem maar op.

Bestellen doe ik nog niet, ik zorg dat ik een goed adressen bestand heb, een proefdruk aanvraag. Deze druk wordt dan opgeslagen en als het zover is kun je zo je adressen uploaden en zij versturen het vaak nog de zelfde dag. Ideaal lijkt me.

succes

Hoi hoi...
Ik heb al wel wat rondgekeken op internet een een proefdruk aangevraagd. Maar wil nog even mappen van de drukker gaan halen.. en dan wil ik eigenlijk wel snel een keuze maken zodat dat ook lekker klaar is :)

liefs

Bij onze oudste hebben wij rond 35 weken een kaartje uitgezocht, volgens mij. Ik ben er nu dan ook nog he-le-maal niet mee bezig, eerst moet de kamer van zoonlief af.

Wij zijn niet zo snel met die regel-dingen.. Ach, komt vanzelf goed. De oudste was 2 weken te laat, dus heb alsnog 6 weken duimen zitten draaien toen ik met 36 weken alles klaar had :-D

Wij zijn vorig jaar getrouwd dus de adressenlijst hebben we nog op de pc.
En bij de drukker is het in twee weken geregeld.

Dit gaan we pas in augustus regelen, denk ik.

Hoop nog meer ervaringen te lezen van jullie.

veel liefs
Marloes

Kaartjes ben ik ook nog niet mee bezig. Heb al wel een keer voor de fun op kaartmix.nl gekeken, maar niet serieus verder.

Wij bouwen ook ons adressenbestand van ons huwelijk (3 jr geleden) om en ik denk dat wij een snelle actie doen qua kaart. Maar goed, vooralsnog eerst de kinderkamer!

Ik heb al wel gekeken naar een kaartje via internet maar nog niks uit kunnen kiezen. Vind heel lastig om iets te vinden wat ik echt leuk vind.
Tekst enzo heb ik al wel klaar. Nu alleen NAAM verzinnen, kaartje uitzoeken en adressen verzamelen.

Terug
Bovenaan