geboortekaartjes

Ik heb een maand terug de kaartjes geregeld, eind juni zal de drukker ze bestellen en dan moeten wij de tekst even doorgeven zodat hij een proefdruk kan maken. Eigenlijk vond ik het ook wel vroeg, maar ik had zoiets van dan is dat maar geregeld! En het kaartje vond ik zoooo.. schattig!!

haaai,

ik heb wel al veel sites bekeken en heb zeker een stuk of 15 favorieten. Wij bekijken een keer in de zoveel tijd welke kaartjes we wel of niet nog leuk vinden... en maken zo uiteindelijk onze selectie.

@truckerbabe:
Wij hadden aan 1 avondje niet genoeg.... er zijn zooooooooveel sites en verschillende kaartjes. Na twee uurtjes heb je wel genoeg van het turen op het schermpje....

succes

heb vanavond even zitten klooien op poobies.nl
errug leuke site! heb twee kaartjes gemaakt.. van de week weer verder kijken inderdaad !

Las op internet dat met 30 weken vroeg genoeg is!
geboortepost.nl vond ik persoonlijk niet zo leuk, maar misschien snapte ik het ook wel niet genoeg. Ik vind het bij veel websites waar je zelf iets kunt maken erg onduidelijk hoe het precies werkt!

heb wel trouwens een hele leuke tekst gevonden voor op het kaartje :)

Maar wat zetten jullie er allemaal op?
Ik zat zelf te denken aan:
naam
geboortedatum + tijd
geboortegewicht

tekst

onze adresgegevens + telefoonnummer

mama en ik rusten van - tot

wij zetten het zelfde erop als wat je op noemt.
Waarschijnlijk zetten we er nog wel bij:
Papa rust mee vanaf 21:30 uur.

Ik vind ook dat die site's niet werken en onduidelijk zijn, maar dat had ik echt niet bij geboortepost, alleen weinig leuke keus. Ik vond poobies helemaal niets.

hey

ik ben eraan begonnen maar pff ik heb geen inspiratie momenteel.
heb al tekstjes klaar enz maar ik ben niet tevreden...
ik wacht ff af nog tot ik weer inspiratie krijg! hihi
bij de 1e 3 had ik het wel vroeger klaar

liefs

Ik ben hier ook nog niet mee begonnen. Mijn plan was eerst om dit pas te doen tijdens mijn verlof, maar misschien is het toch verstandig om wat eerder te beginnen.

Voor de tekst moeten wij nog goed voor gaan zitten, ook voor het adressenbestand. Mijn zus gaat in oktober trouwen dus hopelijk kan ik veel adressen al van haar overnemen (scheelt weer).

Ik heb al wel gekeken hoeveel kaartjes we gaan versturen, we zullen er ongeveer 100 drukken.

Ik wil ook langs een drukkerij gaan om eens in boeken te kijken naar voorbeelden.

Su6 allemaal! Liefs

Hier ook, ik heb het gepland staan voor de eerste week van Juli. (ik moet echt alles opschrijven anders vergeet ik het) ik denk dat ik gewoon wat klappers ga halen en dat we dan maar gaan spitten. Ik heb net zoals nathalie, er mankeert vaak te veel aan en hou ook van lekker simpel..
Dus dat wordt nog een puzzel..maar wel een leuke puzzel!

Ik ben altijd zo bang dat ik snel ergens op uitgekeken ben...

Ach weet je het is de 1ste keer, wat nu achteraf toch niet leuk was, of anders had gemoeten, houden we volgende keer rekening mee.

Nu gaan bedenken of we de kaartjes direct versturen of ons kleintje eerst 3 dagen voor ons zelf houden!!!!

Terug
Bovenaan