Geboortekaartjes

Ik vond het toch wel heel handig om (ouderwets) bij de drukker langs te gaan. Je kunt dan zeggen wat je ongeveer wilt en kijrgt dan boeken die daar een beetje bij aansluiten. Daarna is het makkelijker om te zeggen dit is leuk en dit niet en om dan verder te zoeken. Wij bestellen deze keer de kaartjes uiteindelijk via internet omdat we graag gewone Nederlandse kaartjes willen hebben en dit gewoon de makkelijkste manier is. We zijn er alleen nog niet over uit of we de adressen op de achterkant laten printen en ze dan direct laten versturen of dat we ze ergens anders laten bezorgen en ze dan in handgeschreven enveloppen met geboortezegel versturen.
 
Wij hebben ons kaartje op greetz.nl gevonden. Wij waren het er al vrij snel over eens dat dat hem moest worden. Ik vond de tekst weer een stuk lastiger. We houden niet van gedichtjes, maar wilden er wel iets leuks op zetten. Na twee proefdrukken, zijn we nu helemaal tevreden. Nog even uitrekenen hoeveel we er nodig hebben, dan kunnen we alvast de enveloppen bestellen en schrijven.
Succes met een leuk kaartje vinden!
 
pffff, heb ook al dat probleem gehad, kon echt niets leuks vinden. Uiteindelijk ben ik zelf wat gaan bedenken: het thema vd babykamer word erin verwerkt, een lintje en een buikfoto, we hebben een vriend die bij een drukkerij werkt en ze goedkoop kan maken, want bij een drukkerij waren we voor dit ontwerp 300 euro (!!!!!!) kwijt.
Gelukkig kan ik dit zeggen, want er zitten geen bekenden van mij hier op de site

Mischien heb je er wat aan.....

Groetjes Verena
 
hier eerst een aantal proefkaarten aangevraagd van geboortekaartjes.nl maar die vond ik toch wat tegenvallen.
Nu zelf 1 gemaakt op geboortekaartje.nl (bijna hetzelfde, 1 letter minder) en die kwam vandaag binnen. Erg leuk!!!!
Dus dat wordt em! Weer een zorg minder.
En de etiketten voor de adressen staan ook al klaar op de pc. Even nieuwe inkt halen en dan kunnen we die ook alvast uitdraaien. Scheelt straks weer schrijfwerk :)
 
Terug
Bovenaan