Geboortetraktatie

Hoi,

Hebben jullie al nagedacht waar je het bezoek op gaat trakteren als je straks bevallen bent? Worden het beschuit met muisjes of iets anders? Ik ben druk aan het verzinnen want ik moet in het ziekenhuis bevallen en waarschijnlijk ook nog even blijven...ik wil het bezoek wel ergens op trakteren maar heb geen zin om beschuit, boter en muisjes mee te zeulen. Het moet dus iets zijn wat snel en makkelijk is. Hetzelfde geld voor ons werk, ik wil nu al iets gaan maken zodat het straks alleen even langs gebracht hoeft te worden....

Hebben jullie misschien ideeen? Ik dacht aan bonbons of chocoladeflikken maar ik heb ergens ook soesjes in witte chocolade gedoopt en dan muisjes erop...lijkt me ook heel lekker en snel klaar!

Groetjes Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik denk dat ik gewoon ga voor de beschuit met muisjes. Hoewel soesjes is ook wel heeell leuk!!
Je kan ook van die kransjes kopen met blauw/rose muisjes. Deze heb ik ook gegeven toen ik vertelde dat ik zwanger was.

Ik ben ook benieuwd naar nog de ideeen van anderen.

Groetjes, Liselotte

Er zijn ook kant-en-klare beschuit met muisjes te koop, weet niet precies waar, maar volgens mij is dit afkomstig van 'Het beste idee van NL'. Omdat iedereen gek wordt van die rommel... hihi... Dus die trek je met muisjes en al uit de beschuitbus.

Ik denk trouwens dat ik het maar gewoon met de oude vertrouwde rommel doe!

ook ik hou het bij het oude... beschuit met muisjes ben ik stapel gek op! hihi
ik eet ze echt de hele tijd na de bevalling... ik eet gewoon met elk bezoekje mee...
je kan ook mini tompouce ontwerpen op hema.nl.. ook leuk om te doen..
ik moet voor de kids nog traktaties bedenken voor op school, maar ik denk dat wij voor roze spekken gaan en een lange vinger met muisjes.. of misschien wel soesjes met muisjes... hmm moeilijk!!!

liefs

haha..er zijn er dus meer met hetzelfde probleem! Ik vind beschuit met muisjes ook heeeel erg lekker (ik heb het bijna altijd in huis) maar het is gewoon niet zo handig in het ziekenhuis. Ik hoop dat wij na de geboorte van het ziekenhuis wel beschuit met muisjes krijgen!!

Die mini tompouce heb ik nog nooit gezien, ga ik gelijk even proberen!! Leuk!! Misschien is dat wel wat voor het kraamfeest...

hier lekker ouderwets beschuit met muisjes inslaan, maar ga ook zeker langs de bakker, ze hebben tegenwoordig chocolaatjes versiert in de juiste kleur. Zodat als mensen voor de 2de keer komen ze wat anders krijgen bij de koffie dan weer beschuit.

Heeey,

Ik heb een collegaatje die ontzettend mooie taarten kan maken met figuurtjes en al. Normaal gesproken kost zoiets bij de bakker zeker 60 a 70 euro, als het niet duurder is.

Ik hoef gelukkig alleen de ingredienten te betalen, en mag zelf een taart uitzoeken op internet....

Thuis doe ik cake met witte chocopasta en muisjes. Ik ben zelf niet zo gek op beschuit.

Maar tipje voor in het ziekenhuis:
In de supermarkt heb je van die kleine muffinvormpjes met chocolaatjes erin. Geloof dat het icecups ofzo heten. Doe ze even heeeeel kort in de oven, maar 10 sec ofzo en druk ze dan in de muisjes. Je kunt ze van te voren maken, de muisjes blijven er mooi inzitten.

Terug
Bovenaan