Geboortetraktatie

in het ziekenhuis kan ej toch ook smeren?? je zult vast niet de eerste zijn...

maar ik ga ook gewoon voor de beschuit met muisjes (zou het binnenkort nog ergens in de aanbieding komen, het beschuit :p) enige jammere is dat ik van te voren nog niet weet welke kleur ik nodig heb, dus twee kleurtjes moet kopen ;)

Liefs,

T

Dat kan denk ik ook wel hoor, maar dat lijkt me voor mijn man zo'n gedoe...ik neem aan dat de verpleegster het niet gaat doen! Het lijkt me voor hem makkelijker om een doosje met chocolade ofzo uit te delen dan heel de tijd beschuitjes te smeren!!

Voor die icecups, kun je ook heel kort in de magnetron doen, scheelt weer iets in werk en dan druk je ze inderdaad even in de muisjes.
Ik kreeg ze van mijn zus op een schoteltje, met een rose-geruit servetje eronder! Heel leuk en stond gewoon op tafel.
We deelden cake met slagroom en daarop muisjes. Dan rolt het niet overal heen....

We kregen van iemand anders roze koeken met muisjes erop (dus ook even in de magnetron ofzo), maar er zijn alleen roze koeken... of je zou van die koeken moeten kopen met een witlaagje(zit jam in, weet effe niet hoe dat heet).

Succes allemaal!

Een zomer-2008 moeder

Bij ons wordt het ook gewoon beschuit met muisjes. en ik vraag aan een schoonzus of ze de traktatie voor school klaarmaakt (soesjes of koekjes met muizen).
Ik dacht nog aan iets met chocola, maar lijkt mij niet handig in de zomer. Maar vind het wel een leuk idee.

Terug
Bovenaan