Geboren en herboren

Goedemiddag Dames

Sorry dat ik zolang niet online ben geweest.
Ik kan jullie met trots melden dat onze zoon Elay op 21-09-11, via keizersnede is geboren.

De reden dat ik zolang niet kon internetten is omdat ik een hoop te verwerken had/heb.

Dinsdagochtend in het ziekenhuis 2x gel gekregen, de hele dag weeen gehad, maar geen ontsluiting, De volgende ochtend besloten een keizersnede te doen. Om 11.07 werd onze zoon geboren, hij werd even bij me gelegd, maar ik voelde me armen niet meer. Bleek dat de ruggeprik naar boven schoot. Snel kreeg ik zuurstof, na een half uur ging het beter en ik mocht naar de kraamafdeling.

Eindelijk kon ik samen met mijn zoon en vriend zijn, heerlijk. Hij werd gewogen en tada....5086 (!!!) gram. Helaas was de hereniging van korte duur....

Om een lang verhaal kort te maken, ik verloor 3 liter bloed in een half uur omdat mijn baarmoeder niet samentrok door de grootte van ons kindje.
Ze hebben 6 uur lang op mijn baarmoeder lopen drukken, medicijnen gegeven, zakken bloed die bijna te laat kwamen, onderdruk naar de 20 en daar ging ik bijna. Ik voelde het zelfs. Doodeng.
Mijn vriend heeft alles meegemaakt, zo zielig.

Gelukkig was ik na 6 uur pijn lijden weer stabiel!!!

Ik heb veel kracht uit ons kindje gehaald, mijn oermama gevoel kwam naar boven en de afgelopen dagen supersnel hersteld en gister mochten we naar huis. Hij doet het supergoed!!!

De kraamzorg is super, mijn vriend is nu al de beste papa ooit en ik geniet vollop van het leven.

Voor alle mama's en bijna mama's: geniet van elk moment!!!

Och jeetje zeg, ik maakte me al zorgen om je. Wat een eng verhaal. Ik hoop dat je direct hulp zoekt bij de verwerking. In Utrecht hebben we bijvoorbeeld Babyblues, psychologische hulp speciaal voor dit soort trauma's.

En ook: gefeliciteerd met je zoon! Gaat het met hem goed? Hij heeft een mama die alles voor hem geeft, kan hij trots op zijn!

Liefs en veel sterkte voor jou en voor je vriend.

Jee, wat een verhaal. Gelukkig ben je er weer bovenop gekomen!

Gefeliciteerd met jullie zoon en ik hoop dat je echt kunt genieten en het gebeurde achter je kunt laten.

Jee wat een verhaal!! Idd goed over praten en zo nodig hulp inschakelen!!

Wat ben ik blij dat alles goed is!! Gefeliciteerd met jullie zoon en geniet volop van jullie gezin en doe vooral rustig aan!

Xxx

Jeetje zeg geluk bij ongeluk zullen we het maar noemen!
Proficiat..Ik wens je een hele fijne kraamtijd en geniet lekker van je nieuwe gezinnetje..
Heel veel beterschap want je zou toch ook herstellen moeten!
Liefs, Nice

Terug
Bovenaan