Geboren en herboren

Bedankt voor jullie berichtjes. Elay (spreekt uit als ilaj) doet het hartstikke goed, borstvoeding kolf ik 6x per dag en drink hij heerlijk. Poept ook goed en komt 's nachts maar 1x.

Ook ik herstel supersnel. Psychische hulp is aangeboden via het ziekenhuis, we gaan dit nog in overweging nemen. Eerst kijken of we het zelf goed een plekje kunnen geven.

Allereerst gefeliciteerd met jullie zoon, hele mooie naam!!
Maar wat een bevalling zeg... een kereltje van 10 pond! Da's geen kleintje zullen we maar zeggen. Maar het hele gebeuren erna... ik vond het van mezelf al aardig heftig (kleine weggehaald doordat hij niet ging ademen en gedoe door 1 liter bloedverlies) maar dit verhaal van jou slaat echt alles :eek:
Ik hoop voor jullie beide dat jullie het een plekje kunnen geven. Uiteindelijk zal dat vast wel lukken, maar de weg ernaar toe kan best lastig zijn. Het is om het maar even heel simpel te zeggen de erge schrik die je ervan hebt en dat laat z'n sporen achter.

Sterkte ermee en niet vergeten te genieten van jullie ventje, baby'tjes veranderen zo snel... Dat wil je niet missen door alle ellende!

Liefs, Jess

Terug
Bovenaan