GEBOREN!!!!...............lijstje.

jeany! Van harte gefeliciteerd.. we warenal nieuwschierig naar je omdat je werd ingeleid! Geniet van deze mooie tijd samen!

Dikke zoen van Sas

Naam
uitgerekend
geboren
naam baby                  

Suzanne
26-12
11-11
Karlijn en Anne

Hummie/Linda
26-12
11-11
Maaike en Nienke

Bolle
3-12
12-11
Bart                                                          

Jeany
4-12
20-12
Mirjam

Danielle
7-12
23-11
Lisa

Gwenne
1-12
24-11
Ian

Fleur77
2-12
26-11
Tess

Anaid/diana
4-12
27-11
Isa Marit

Naam
uitgerekend
geboren
naam baby                  

Suzanne
26-12
11-11
Karlijn en Anne

Hummie/Linda
26-12
11-11
Maaike en Nienke

Bolle
3-12
12-11
Bart                                                          

Jeany
4-12
20-12
Mirjam

Danielle
7-12
23-11
Lisa

Gwenne
1-12
24-11
Ian

Fleur77
2-12
26-11
Tess

Anaid/diana
4-12
27-11
Isa Marit

Jessica                
1-12
29-11
Roan

volgens mij heb ik nu alles weer in t lijstje staan, als ik iemand ben vergeten svp er even bij zetten!

En zo wordt het lijstje langzaam langer. Gefeliciteerd allemaal!!

Ja meiden, binnenkort volgt mijn bevallingsverhaal. Maarre .... ik wil jullie natuurlijk niet bang maken GRIEZEL, GRIEZEL bbrbrbrbrbrbr.
Hahahhahahaha grapje hoor!! Jullie horen het snel!
Liefs van Jeany

Hoi Jeany, ik had jouw berichtje van de geboorte van Mirjam even gemist. Maar natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Geniet ervan en we horen je griezelverhaal wel

Liefs Bibi

Hi december-mama's!

Sommigen van jullie kennen me misschien nog wel, ik zat in dit forum maar kreeg helaas een miskraam in juni. Maar, gelukkig was ik meteen weer zwanger en vandaag ben ik alweer 23 weken zwanger van een - nu al  druk -  kereltje! Jippiedepippie!

Ik lees  zo nu en dan nog  met jullie mee en wilde even alle mama's die al bevallen zijn van harte feliciteren; wat een prestatie en wat n mooie namen!    
En de as mama's heel veel sterkte toewensen bij de bevalling die komen gaat! Zet 'm op!
Groetjes,
Janneke

Ja Jannie ik herken je naam nog wel. Wat goed om te horen dat je weer gelukkig zwanger bent en het zo goed gaat! Succes de komende weken!!

Terug
Bovenaan