Geboren!

Gefeliciteerd met de geboorte van de meisjes. Hopelijk mag Fien ook snel bij jullie op de kamer en dan vlot naar huis.

Geniet ervan!

Ps: Tweeling Facebook? zal eens zoeken.

Liefs Sandra, tweeling mama in spe
 
oh wat super dat ze het zo goed doen!
Hoe is het met je wond? Heb je er veel last van?

(ik heb er geen seconde last van gehad)

de tweelingfacebook:

http://www.facebook.com/#!/groups/172452116163033/

het is een facebook die besloten is.. je kan je dus alleen toevoegen als je écht een tweeling moeder bent, of zwanger bent van een tweeling.

Deze facebook is niet open voor 'pottenkijkers' en zij kunnen dus ook niets lezen of zien op deze fb.

Leuk als jullie je ook toevoegen star en san!


 
Ook hier nog even felicitatie voor jou! Wat super dat ze allebei zo goed vooruit gaan, zeg.
Nog even en jullie kunnen je meiden lekker mee naar huis nemen.

Geniet ervan!

Liefs Daisy
 
Muisv: ik krijg de link niet geopend :( Misschien kan je mij toevoegen? Annemieke Krijnen Profielfoto=dikke buik ;) Ben benieuwd!

Heb veel last van lucht en druk in m'n buik. Maar doe al redelijk veel zelfstandig (gelukkig). Nog even doorbikkelen!

Bedankt voor alle felicitaties!!

Liefs xx
 
o sorry haha

dan moet je ff intypen boven in je balkje: tweelingmoeders.. staat ook bij besloten groep en bijna 500 leden.

Ik voeg je ff toe op mijn fb.. mijn profielfoto is onze 2 kindjes in hun beren jasje haha
 
hey star

gefeliciteerd met jullie mooie meisjes

ik hoop dat fien ook lekker bij jullie ligt nu


veel liefs en lekker genieten
 
Lieve Star,

Van harte gefeliciteerd met je 2 mooie meiden!! Schattige namen ook.
Laat je lekker verwennen en neem de tijd, er komt straks thuis ook zoveel op je af. Hopelijk mag Fien ook gauw bij jullie zijn. (ik vond dat zo vreemd om maar 1 kindje op de kamer te hebben)

Heel veel geluk met jullie gezin!!

Liefs Lynn. Nov'12 tweelingmama van Dean en Jack.
 
Terug
Bovenaan