Gebroken vliezen?

Misschien een stomme vraag maar ik heb al dagen lang slijmverlies en beetje urineverlies en al heel veel last van voorweeen. (op dit moment precies 38 weken zwanger) Nu ging ik net naar de wc voor een grote boodschap en toen kwam er automatisch een flinke plas mee..deze was helder. Wil ik gewoon heel graag dat de vliezen nu gebroken zijn of is dat ook echt zo? het zeurt wel een beetje in m'n buik nu..

Liefs ilse

Hoi Ilse

Het zou goed kunnen dat het je vliezen zijn die zijn gebroken. Je zult vanzelf merken dat het zo is. Schrijf de tijd even voor jezelf op dat je dat vocht/ vruchtwater bent verloren. Ik de loop van de dag zul je elke keer wat vocht verliezen als het inderdaad je vliezen waren. Dat slijmverlies noemen ze tekenen, dat is je slijmprop die je aan het verliezen bent, het betekend dat de bevalling eraan zit te komen maar dat kan ook nog een paar dagen duren.
Als je twijfelt bel dan gewoon de verloskundige even.

Suc 6 met je aanstaande bevalling! En geniet van de tijd die komen gaat!

hoi hoi

Sluit me aan bij mijn voorgangsters maar mocht je nog meer verliezen vang het dan even op.Als het helder is met vlokken er in dan zijn het je vliezen.
Succes met je bevalling.

Groetjes Anita

Dankjewel voor jullie reacties dames.

M'n ondergoed is een beetje vochtig maar niet drijf nat..moet ik nu nog steeds veel vruchtwater verliezen of zijn het maar hele kleine beetjes..? en moet dat binnen een halfuur of kan dat echt over de hele dag nog. (dat er een paar uur tussen zit voor ik weer vocht verlies) Hoe kan ik het het beste opvangen want ik heb steeds een inlegkruisje ingehad maar daar trekt het gewoon in. Het zeurende gevoel in m'n buik is nu ietsje erger geworden, maar heel goed om te hebben.

Groetjes ilse

Hoi,

Die beetjes verlies je tot je vruchtwater op is zeg maar. Maar als je erg twijfelt bel dan je vk. Heb ik de vorige keer ook gedaan. Met iets van een soort wattenstaafje kunnen zij een testje doen of het idd vruchtwater is. Wordt het staafje zwart is het vruchtwater, wordt het niet zwart dan is het geen vruchtwater.

Groetjes Corina
37w5d

Hoi Ilse

Misschien weet je of je kindje al ver ingedaald zat, dat was bij mij namelijk het geval en dan kan het zijn dat je nog maar weinig verliest, alleen als je je bukt of iets dergelijks. Als je inlegkruisjes helder blijven, kan je er natuurlijk van uitgaan dat het vruchtwater helder is. Je kan het ook ruiken, het is een beetje een zoetachtige geur, anders dan urine.
Ik zou sowieso even de vk bellen.

Ik heb een paar weken geleden hetzelfde gehad als wat jij omschrijft.
Helaas was het geen vruchtwater.
Ik ben nu 40 weken en 6 dagen zwanger, dus hier zegt het niks helaas.

Terug
Bovenaan