<p>Hoi allemaal,</p><p>Ons zoontje van 1,5 jaar gaat twee dagen in de week naar het kinderdagverblijf. Hij gaat nu drie maanden redelijk constant naar het kdv. Hij went moeilijk, moet bij het wegbrengen altijd huilen en ontdooid moeilijk. Hij komt niet altijd goed tot spelen met andere kindjes, volgens de leidsters. Hij zou veel observeren van een afstandje. De momenten dat ouders komen brengen/halen vindt hij lastig. (Thuis speelt hij overigens wel goed en maakt goed contact met neefjes, nichtjes, kindjes van vriendinnen) Het gaat langzaam steeds beter op het kdv. Wat ons opvalt is dat de leidsters hem vaak de iPad met een filmpje aanbieden. Dit is iets wat wij niet toejuichen en thuis mag hij alleen als wij koken tv kijken. <br />Mijn man wil dat ze de iPad niet meer aanbieden op het kdv. Ik denk dat het niet meer weg te denken is deze tijd, maar het voelt ook als een “makkelijke oplossing” van de leidsters. </p><p>Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken en mee omgaan?<br /><br /></p><p>alvast bedankt voor het delen van jullie visie! <br /><br />groetjes,</p><p>Lin</p>