Gebruik wieg

Rik heeft er zelfs maar 2 nachten in gelegen!!!

dat ging dus niet.....ik zou even de reactie van je kindje afwachten of ie wel lekker ligt enzo. Onze Rik was gelukkiger in zijn ledikantje (misschien minder klein en opgesloten?).

X Saskia
mv Rik 04-07-07
www.babyvanetten.beebiesite.nl

hi,

een wieg vonden wij heel fijn, lekker naast je bed. je kunt hem makkelijk even voeden of verschonen midden in de nacht. onze zoon heeft 6 maanden in de wieg gelegen. dat hebben we langzaam afgebouwd (middag dutje in het ledikant in zijn eigen kamertje en 's nachts bij ons)

ik vond het super. vooral ook omdat onze babykamer een eind van onze slaapkamer ligt, met de keuken met de hond en een gang ertussen. en de zonen van mijn man hadden een duidelijke afkeer van hun halfbroertje. daar had ik weer zoveel stress van dat ik lekker mijn kindje dichtbij wilde houden.

op marktplaats of in je kennissenkring kan je misschien een wiegje met alle beddengoed voor een schappelijke prijs krijgen.

hoi,

Wij hebben ook een wiegje gebruikt voor ons zoontje en zullen hem ook gebruiken voor zijn brusje. Hij was er helaas wel in 4 maanden uitgegroeid omdat jelle nogal groot is dus de ene keer is het kort maar een vriendin van mij heeft hem nou te leen en doet er al langer mee. Ligt dus echt aan de groote van je kindje

Terug
Bovenaan