Gebruiken jullie de flanellen luiers weleens?

Ik gebruik ze alleen in de box. Ik had er ook maar 3 gekocht omdat ik ze bij mijn dochter ook bijna nooit gebruikte. Maar voor het geval de kraamverzorgster er naar zou vragen heb ik 3 aangeschaft.

grt Jacy

Hoi Marloes,

Ik heb ook van die flanellen doeken.
Vind ze ideaal. Ik gebruik ze voor in de box, op het boxkleed
(ivm het kwijlen en spugen) en in de wagen boven, om dezelfde reden.
Verder ook op het aankleedkussen.

Om af te drogen gebruik ik de hydrofiel luiers.

Groetjes!

Ik durf eigenlijk niet zo goed meer een luier onder Stijn zijn hoofd te leggen omdat hij hem lostrekt en dan in zijn mond stopt. Hij schuift ook steeds naar boven in zijn bedje en ligt dan met zijn kontje op een verfrommelde luier. Dat heeft eigenlijk niet zoveel nut denk ik.

Hoi. Ik heb idd ook hydrofiele en flanellen maar ik gebruik ze echt overal voor hoor.. Om af te drogen (de hydrofiele dan alleen) op het aankleedkussen als extra, in zijn bedje tegen het spugen, noem maar op..
Ik had er bij mijn oudste keurig 12 aangeschaft maar ben er heel snel veel meer gaan halen..Ideale dingen!!
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (van 12-7-07)

hoi,
en oude hydrofiele doeken zijn geweldige 'poetsdoeken'. Ik maak er na het schoonmaken mijn badkamer mee droog.
De nieuwe hydrofiele gebruiken wij voor afdrogen.
De flanellen waren toch vanuit vroeger de stoffen luiers, of niet? Ik heb een giga stapel en gebruik ze in bed, voor onder het hoofdje van Cas en onder de hoes van het aankleedkussen ligt er eentje.
Prettige dingen.

groetjes,
Stanneke

Ik gebruik die flanellen doeken eigenlijk alleen in t badje
Ýk heb in t badje zon soort van plastic zitje, zodat je je kindje niet hoeft vast te houden in bad en zo je handen lekker vrij hebt om met je kindje te spelen
Ik vind alleen die dingen zo hard aanvoelen en daarom leg ik er eerst zon flanellen ding in....

Groetjes xennah

Terug
Bovenaan