gedicht

Dank jullie wel allemaal lieve dames!!!
weet uit ervaring hoe moeilijk het voor sommige meiden is om iemand te feliciteren met de zwangerschap als het zelf niet wil lukken!!
@Liesje weet ook zeker dat mama meekijkt, weer een super trotste oma is straks!
@dacey, Lynn; lieve meiden hou moed en ik duim heel hard dat jullie binnenkort ook naar een mamaclub mogen gaan!! en de andere dames ook hoor ;-)))
ik hou je echt vaak in de gaten allemaal!! en wil iedereen bedanken voor de gezellige tijd hier en voor jullie luisterend oor bij tijden!!
********************* strooi geluks-glitters!!!!
liefs xx

JAAAAAA!!! Super zeg!!!!! Zoals de meiden al zeggen, het is je echt gegund. Ik ben zó blij voor je!!!! Jippie!!

Ik moet je nog een keer vertellen hoe blij ik voor je ben!!! Ik heb serieus gewoon traantjes in m'n ogen!
Weet je, ik ken je niet persoonlijk maar ik ga je wel heel erg missen.....We schrijven tenslotte met een aantal dames al een aardige tijd!!!! Ik wens je zoveel geluk in je zwangerschap! Ik hoop dat Daisy en ik (en natuurlijk ook de andere lieve dames) jou snel mogen volgens!!

YIEAH!!! GO NEOMI !!!!!!!!!!! *****************

p.s Wel stoppen met CB hé?!

Dikke knuff Lynn

WHAAAAAAAAH van harte meid!!!!! Had t helemaal niet door toen ik de titel van je bericht zag! Van harte nogmaals!

Neomi85,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en dat na al die tijd mag je ook naar het mamaforum!!!!!!!!!!!!! Ik heb al die tijd weer aan je gedacht. We hebben een tijd samen doorgebracht op het zwangerwordenforum.

gr manuela (april2012)

Terug
Bovenaan