gedroomd over miskraam

Hi, daar ben ik weer!
 had dus afgelopen nacht echt best wel veel bloed verlies, heb vandaag de dokter gebeld en een echo gehad in het ziekenhuis... en alles is goed!!
godzijdank
ik zag zelfs de hartslag! was echt heel bijzonder
dus aankomende week toch maar bellen met de verloskundige voor mn eerste afspraak!

xx

Zo hee...
Vanacht weer 2x gedroomd over een miskraam. Wordt er niet goed van!
Ik hoop dat het een of ander teken is dat ik het nu van me af probeer te zetten ofzo.

Ik ben nu de periode voorbij dat het in setpember en novmeber misging.
Misschien is het wel een soort loslaat iets ofzo... (ja, probeer mezelf maar dat wijs te maken ipv negatief te denken...)

Moest het effe kwijt hoor...

Hoi,

Erg he!? Die nachtmerries over miskramen! Heb het bij mijn vorige zwangerschappen ook gehad en nu vannacht ook weer! Dan ben je zoooooo blij dat je wakker wordt en het niet echt is. Het klinkt misschien stom, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit heeft.

Het is toch de angst van iedere zwangere en dat komt er dan 's nachts uit om het allemaal te verwerken.

Als de onzekere maanden achter de rug zijn, dan gaan we allerlei andere rare dingen dromen. Zo heb ik tijdens de eerste zwangerschap gedroomd dat ik een konijntje had gebaard. Dat was (in die droom) toen zo'n teleurstelling!! Ik kan daar nu eigenlijk wel om lachen!

Groetjes Paula

Hallo allemaal!
Hoe is het met MG1982? Ik zie haar niet meer? Met mij gaat alles (nog steeds) goed, we zitten nu in week 9. De 14e heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige, en ze zei dat ze het hartje dan al kunnen horen. Ben erg benieuwd! Nu de 1e 8 weken over zijn kan ik meer en meer ontspannen. De nachtmerries zijn nu weg. Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!
Groeten Nanna

Hallo,
Ik ben er nog hoor! Heb zo af en toe ff gekeken op de site, maar verder niet gereageerd. Ik voel me namelijk zo beroerd en belabberd en moe!!! Ik kom de dagen half slapend  door en heb niet eens energie om achter internet te kruipen. Ik heb twee weken vakantie gehad en maandag moet ik weer beginnen met werken. Hopelijk hoef ik daar niet over te geven, heb ik thuis al wel enkele keren gehad deze week.
Maar goed, mijn nachtmerries over een miskraam zijn voorbij. Ik ben de periode waarop ik de vorige keer een mk kreeg nu al anderhalve week voorbij en heb vaak wel het gevoel dat het goed zit deze keer (hoewel ik op andere momenten erg twijfel). Aan te weinig zwangerschapsklachten zal het niet liggen in ieder geval, pffff.
Groetjes!

Terug
Bovenaan