Geduldig is een schone zaak!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Kunnen julie het nog een beetje volhouden!!! Ik weet niet wie wachten uit gevonden heeft. Maar die had waarschijnlijk stalen zenuwen!!! En waarom kunnen we niet net zoals bij de Sims als we gaan klussen gelijk zo'n geluidje horen dat het gelukt is haha. Had toch heerlijk geweest. Moet het even kwijt.

Kussss

Hahahahahaha!!! Dat had ideaal geweest! Hahaha.

Ik merk dus aan je verhaaltje dat je ook nog steeds niet ongi bent geworden?

Nee, net maar even de HA gebeld. Ik ben 10 jaar aan de pil geweest zegt ze ja de cyclus neemt de zelfde duur aan als voor je met de pil begon...... Ehh hoe was dat ook alweer! voor de rest geduld hebben! Maar ja ik slik medicijnen waar je gelijk mee moet stoppen. Ik wacht nog maar even geduldig!! En jij mammieloe... Al ongi geworden??

Liefs

Nou als dat zo is, dan ben ik overtijd! hahaha.
Ik ben dus ook nog niet ongi geworden. Ik loop elke keer naar de toilet omdat ik denk misschien is het doorgebroken... maar nee.
Ik vind het wel enorm spannend. Gisteren voelde ik van alles en nog wat in mijn buik en vandaag helemaal niets meer. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Maar ik wacht het gewoon nog even af.....
Van het weekend testen als het nog niet is doorgekomen en anders ga ik maandag ook even de ha bellen.

Spannend meiden!!

Haha de sims! heerlijk lekker dom spel! Gelijk een geluidje na het klussen 3 dagen misselijk en dan al bevallen! haha

Succes!!

Liefs Renate

Heel spannend ik zit ook rondom me NOD, nog geen rode duivels..... Hopelijk blijven ze weg.
En idd dat van de sims, dat zou een uitvinding zijn!!
Liefs

Haha, ik denk dat ik zenuwachtig zal worden van een geluidje na t klussen, vraag me af of m' n vriend een minderwaardigheids complex krijgt als je dan opeens niks hoort hahaha...

Haha dames wat een leuke reactie. ik denk dat het voor de mannen niet stimulerend is! Maar toch wel makkelijk hoor!! Hadden we alleen maar een forum over wie er het meest naar het toilet moet rennen! Het is inderdaad een grappig spel. Lekker makkelijk. Maar een dag als vandaag ga ik toch stiekem even spelen. En dan flink OJAA. :)

Xx

Terug
Bovenaan