Geduldig is een schone zaak!!!

Hier ook op het wachtbankje! Maandag mag ik testen enne...ik heb géén stalen zenuwen hoor! Hahaha!!

Ik zou zo'n geluidje ook wel fijn vinden, weet je gelijk waar je aan toe bent maar ja....des te leuker is de verrassing straks!

Succes meid, ik duim voor je! *****

Liefs Lynn

Ha Sims, dat is ff lang geleden. 18 maanden geleden, toen m'n dochter nog niet was geboren. geen tijd meer nu!
Maarre dat wat je Ha zegt snap ik echt niet hoor. Dat je cyclus weer zo word als voor de pil. Zei ze dat echt? Bij mij klopt t al niet en bij vele anderen wat ik hier lees ook niet. Raar.

haha ben weer terug van een paar uurtjes sims spelen;) heerlijk heb de nieuwe uitbreiding beestenboel! haha

@ Renate1987: haha ik heb hem vorige week donderdag gelijk gehaald!!! ik speel me helemaal suf maar hij is leuk he!!! Heerlijk even simmen! Hoe gaat het bij jou?!

@m88: Ja, je moet er wel even voor gaan zitten als je de sims wil spelen. Nog een paar jaar wachten en je eigen dochter kan het spelen. Kan jij stiekem mee doen!!! Ja, de HA zei dat tegen mij. Ik vondt het ook erg raar. Ik vroeg ook wanneer ik aan moet kloppen bij de HA als je maar niet ongi wordt. Dus aantal weken. Dat wist ze me ook niet te vertellen. Ik vertelde ook dat ik al een test van het kruidvat had gedaan en van Clearblue. Reageerde ze op van tja negatief is negatief he. Maar sommige meiden komen er toch pas later achter ivm (HCG??) hormoon???? Bij mij duurt het nu incl vorige ongi 5 weken! maar eerste ronde.

Hoe gaat het met jou??

Liefs

haha ja vind het een heerlijk ontspannend spel! En nu weer met een nieuwe uitbreiding weer leuk alles even uitzoeken!

Gaat hier zijn gangetje rustig aan.. Mijn ongi is bijna over en dan kunnen we weer aan de klus! En 18-11 pas mijn NOD.

Liefs

Terug
Bovenaan