gedumpt met dochtertje van 4wkn

Hallo, allemaal,

Nou ja, de titel zegt het al. Mn vriend is bij me weg gegaan toen ons meisje 4wkn was.
Hij miste zn andere kids zo en is terug gegaan naar zn ex. Maar na 2 dgn kwam ie er toch achter dat hij de verkeerde keus had gemaakt. En wilde weer terug naar ons.

Heb hem gezegt dat ie maar bij familie moet gaan wonen, zodat ie alles eerst eens op een rijtje moet zetten. voor dat ik ergens over na wil denken.

Hij heeft me zo veel verdriet aan gedaan. Had zo graag alles willen delen en nu sta ik overal alleen voor. En dat is erg zwaar.

Moest even mn verhaal kwijt.

Liefs Vano en Ninthe

Jeetje wat erg voor je zeg. Maar ik vind wel dat je een goede en dappere keuze gemaakt hebt. Hoe moeilijk het ook geweest zal zijn.

Je kan hier altijd je verhaal kwijt.

Heel veel sterkte ermee.

Groetjes Natasja

Heel veel succes.
Ik vind het ook erg knap van je dat je hem niet gelijk opnieuw in je armen gesloten hebt, dat kan heel verleidelijk zijn al sje van iemand houdt...

Hij heeft je pijn gedaan en moet eerst je vertrouwen weer winnen.

Sterkte in deze tijd, probeer te genieten van je kleintje, samen kunnen jullie een heleboel aan!

Liefs,
Bolbuikie

Lieve Vano

Wat een triest verhaal meis.

Kan me goed voorstellen dat je wereld even flink op zijn kop staat.

Niet eerlijk.

Inderdaad heb je deze fase wel anders voor ogen gehad.

Soms kun je de acties van bepaalde mensen niet echt volgen.

Wil je even heel veel sterkte wensen en hoop dat je lieve, stevige schouders in je omgeving hebt waar je kunt uithuilen.

Dikke kus voor jou en je kleine meisje

Bedankt voor jullie lieve reakties.

Het is idd erg moeilijk, weet nooit wanneer ik de goede keus maak.
Aan de ene kant wil ik Ninthe haar vader niet onthouden, maar wil haar ook behoeden voor als papa hem mischien wel weer smeert.

Weet echt niet wat ik moet.

Liefs vano en ninthe

Hey Vano,

Jee wat een moeilijke situatie. Ik had je berichtje al eerder zien staan en heb er een bepaalde mening over maar durfde niet echt te reageren omdat mijn mening misschien niet in dank word afgenomen.

Maar ik reageer nu toch want misschien heb je er iets aan, zo niet dan is het ook oke hoor maar het is gewoon niet zo dat ik mijn mening op willen dringen.

Ik vind het echt een l*l dat ie je zo kort na de bevalling in de steek heeft gelaten. Van de andere kant is het voor hem ook een moeilijke situatie want hij heeft ineens 2 'gezinnen'. Maar dat is geen excuus voor hem hoor.

Nu heeft ie spijt en ben jij weer goed genoeg. Waarom heeft ie spijt?? Omdat hij jullie miste? Of werd ie bij zn ex niet met open armen ontvangen en zijn jullie weer goed genoeg?? Op deze vraag kun jij alleen antwoord geven en hoop voor jou dat ie je echt miste. Maar ik zou als ik jou was wel erg voorzichtig zijn met hem 'terug nemen'. Want hij heeft echt een rotstreek uitgehaald. En ik weet ook dat jij nu niks liever wilt als een beetje liefde en steun maar pas er mee op. Je oplossing hem bij familie te laten slapen vind ik erg goed!!!

Verder moet je zelf ook goed nadenken wat jij wil. Kun je hem vergeven, vertrouwen en wil JIJ met HEM verder. Bedenk ook dat je waarschijnlijk ook altijd met zn andere kinderen te maken zult hebben en indirect dus ook met zijn ex. Wil je dit??
Mijn man heeft 2 kids uit een eerder huwelijk en ze woonen de helft van de week bij ons. Ik heb hier echt bewust voor gekozen. Het was, en is, niet altijd makkelijk maar ik zou er zo weer voor kiezen.
Maar hoe denk jij hierover?? Als je eruit bent wat JIJ wil en hij weet ook wat hij wil, breng dan je kleine meisje even naar een oppas en ga met hem praten. Praat alles uit en kom tot een oplossing.

Makkelijker gezegd als gedaan, dat weet ik en je gevoel telt ook mee. En natuurlijk wil je Ninthe ook een vader laten hebben. Maar ben ervan overtuigd dat de papa en mama dan ook echt van elkaar moeten houden anders werkt het niet en dan kun je beter nu tot die conclusie komen als over een paar jaar en dan Ninthe moeten uitleggen dat papa en mama uit elkaar gaan. Nu zou ze niet beter weten snappie?

Nou ik hoop echt dat jullie tot een oplossing komen. Probeer jij alsjeblieft ook te genieten van je kleine meid. Praat veel met mensen als je dat oplucht of schrijf het op, typ het hier whatever!! Denk ook aan jezelf. Nogmaals..ik wil door middel van dit mailtje echt geen meningen opdringen ofzo hoor!!

En wat heb je een leuke naam voor je meisje uitgekozen!! Staat nu ook op mijn lijstje voor eventueel een tweede meisje (moet er nu nog niet aan denken hoor).. hadden jullie ook zo'n leuke naam voor een jongen??

Liefs  Kirsten, mama van Tyche

Lieve Kirsten

Bedankt voor je bericht, weet dat je helemaal gelijk heb. Ben er net achter gekomen dat hij nog niet bij familie is. Hij geeft als reden dat zn dochter gister jarig was en dat ie haar dag niet wilde verstieren.

Zn kids kwamen om het weekend bij ons en dat ging prima. Tuurlijk waren er wel eens wat dingetjes maar nooit grote problemen.

Het is gewoon een dikke l*l, maar helaas hou ik wel van hem.

Ja leuke naam he?!
We hadden geen jongens naam. We wisten dat het een meisje werd.

Liefs Vano en Ninthe

Beste Vano,

Ik kan hier wel allemaal gaan neer type wat je waarschijnlijk allemaal wel weet of wat andere al goed verwoord hebben.. wil je alleen maar even zeggen dat ik het super dapper/knap vind dat je hem de deur hebt gewezen om na te denken, héél goed gedaan!

Meestal, omdat je nog veel van diegene houd, ben je geneigd de ander terug te nemen. Hij kiest immers weer voor jou én wat voelt dat goed! Tegendeel is vaak waar..
Vraag je eens af waarom hij ineens weer terug komt? Waarom ging hij ineens weg? Waarom speelt hij zo met jou gevoelens? Waarom denkt hij er zo makkelijk over? Wat gaat er in zijn hoofd om?..

Als de tegenpartij merkt dat je makkelijk bent in het vergeven van ontrouw of dergelijke is het makkelijk het nog eens te doen.. Vrouwtje neemt me toch immers terug! Laat inderdaad merken dat je weet wat je waard bent! Dat er niet met je te sollen is! Dat je het zonder hem ook wel red, ook al is dit verdomde moeilijk!

Dit heb je nu laten merken en ook al ken ik je niet, dan nog ben ik trots op je!!
Geef dit beide wat tijd om de dingen te overdenken en kies je verstand boven je gevoel. Weer zo'n moeilijke opgaven, maar zeker het proberen waard.. je toekomst wordt hier immers door bepaald!

Ik wens je heel veel succes!

Esmé mv Kay

Ps: Ik weet hoe het is om verstand boven gevoel te verkiezen, erg moeilijk en zwaar, máár... ik ben nu zóóóóóóóó gelukkig! Beter even veel pijn, als een leven onzeker en ongelukkig zijn..

Terug
Bovenaan