gedumpt met dochtertje van 4wkn

Hoi Vano,

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik sta er precies hetzelfde voor. Mijn partner is verliefd op een collega en heeft voor haar gekozen. Daar zit ik dus met twee kinderen van 28 maanden en 10 weken.

Ik heb mijn verhaal vorige week al min of meer verteld op het forum, dus als je wilt kun je dat teruglezen. Het staat onder het kopje "Ruzie" wat is geschreven door Tess84

Groetjes en heel veel sterkte.

Fonske.(mama van Merijn en Siebe)

hoi hoi meiden...

jeetje ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier neer moet zetten, het lijkt me vreselijk als je dit overkomt........

een kindje van 4 weken en dan sta je er alleen voor... moeilijk hoor... aan de andere kant ook knap dat je heb gezegd dat hij eerst maar naar zijn familie moet gaan en dan maar moet gaan nadenken......idd een verstandige beslissing....want als hij terug komt dan idd voor altijd en niet dat hij straks weer vertrekt..

voor de rest zou ik niet echt eten wat ik moet schrijven, wil je daarom heel veel sterkte toewensen en de kracht om een juiste beslissing te nemen.. want dat weet alleen jij......

liefs tobi

Hai lieve meiden,

Bedankt voor de lieve reacties en jullie steun.
Doet me goed.
Zit vandaag even erg diep, voel me zwaar kl*te. Kon dus wel een oppepper gebruiken.

En Fonske was verschrikkelijk voor je!!! Wat zijn mannen ook eikels he?!
We waren allebei ook al erg overtijd als ik me goed herrinder.
Nu zitten we weer in het zelfde schuitje!
Red je het een beetje??
Is ie allang weg?
Kan je verhaal op mijn manier niet vinden.

Sterkte en liefs

Vano en Ninthe

Hoi Vano en Fonske,

Ik lees net jullie verhalen en ik kan maar 1 ding tegen jullie zeggen:
" ongelooflijk veel sterkte de komende tijd "........

Groetjes Marina en voor jullie een hele dikke knuffel van Yari en Yenna.

Ook  ik wil jullie heel veel sterkte en kracht  toe  wensen
En blijf altijd positief lieve meiden  alles komt goed.
Hoe donker de dagen nog zullen zijn.

Liefs Ilse

Hoi Vano,

Het gaat, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik heb mijn ouders vanochtend gevraagd om Merijn op te halen, omdat ik alleen maar tegen hem aan het mopperen was. Hij voelt zo goed aan dat er iets niet goed zit en gaat dan allemaal dingen doen, die ik niet goed vind. Logisch voor hem, maar supervermoeiend voor mij. Vandaag kan hij dus lekker even spelen bij opa en oma en krijgt hij ook de aandacht die hij zo nodig heeft.

Ons verhaal ligt wel anders. Ik heb nl. 4 weken voor de a terme datum een spoedkeizersnede gehad en Marcel is al sinds ik 5 maanden zwanger was verliefd op zijn collega. Ik ben sinds zondag op het punt aanbeland dat ik nu echt voor mijn eigen geluk ga vechten en daar past hij niet meer in. Dat heeft me heel veel moeite (en tranen) gekost, maar het feit ligt er en hij gaat mijn leven niet langer verzieken. Ik leef sinds april al onder stress en het moet nu maar eens over zijn. Het heeft nu eenmaal geen zin om energie in een relatie te steken als de andere partij er al helemaal mee klaar is. Ik kan mijn energie beter gebruiken voor mijn kindjes, die hebben het veel harder nodig.

Het klinkt alsof ik het allemaal al op een rijtje heb en dat heb ik ook wel voor een groot gedeelte, maar ik ben er nog lang niet overheen. Alleen al bij de gedachte wat hij allemaal met haar heeft gedaan, dan word ik me toch kwaad. Ik voel me zo ontzettend aan de kant geschoven en gebruikt, dat is niet zo maar één, twee, drie over. Ik heb er een behoorlijke klap mee gekregen.

En nee, Marcel is nog niet uit huis. Hij heeft al wel een paar keer bij zijn moeder geslapen, maar dat gaf mij steeds geen goed gevoel. Ik was toen nog in de veronderstelling dat als hij weg was onze relatie ook echt over was. Dus dan kwam hij weer terug om mij te helpen met de kids. Het ging elke keer één dag goed en op de een of andere manier leidde elke tweede dag weer tot ruzie. Tot overmaat van ramp zijn we nu ook nog aan het verbouwen!!Als het goed is zijn ze donderdag klaar met de verbouwing en kan hij nog helpen met alles afwerken, maar zodra dat klaar is, wil ik dat hij gaat. Ik merk dat ik hem op dit moment eigenlijk gewoonweg niet kan luchten of zien, omdat ik steeds moet denken aan wat hij met haar heeft uitgevreten.

Ik heb me in laten schrijven voor een huurwoning en ik hoop dat dat niet al te lang gaat duren, zodat ik ook verder kan gaan met mijn leven. Hoogstwaarschijnlijk duurt dat nog wel een tijd, want de huizen liggen ook niet voor het oprapen en ik wil ook niet overal zitten. We zullen het zien.

Hoe gaat het dan met jou? Kun jij het allemaal een beetje aan? Zit het er bij jullie helemaal niet meer in dat het nog goed komt?

Misschien hoor ik nog van je.

Groetjes Fonske.

Fonske,.. Ik maak een diepe buiging voor je...

Knap! en een erg moedige/verstandige beslissing! Je kiest voor je geweldige kinderen, jezelf  en geluk..

Nog even de tandjes op elkaar en doorzetten, je zult het nog wel even moeilijk krijgen met alles en het valt zeker allemaal niet mee, maar er komen zeker betere tijden!
Over een tijdje, en misschien nu al een beetje, kijk je terug op alles en kun je zeggen dat het allemaal de moeite waard was.. dat je een sterke en goede mama bent die zichzelf goed kan redden!!

Dikke knuffel,

Esmé en kleine Kay

Hoi Esmé,

Dank je wel voor je lieve woorden. Dit soort opmerkingen doen me zo goed en sterken me in de gedachte dat ik de goede weg ben ingeslaan.

Het zal zeker niet meevallen de komende tijd, maar ik kom er wel weer. Het belangrijkste op dit moment is dat de rust hier kan terugkeren en ik niet meer geïrriteerd raak door Marcel en zo gefixeerd ben op het doen en laten van Merijn. Zodra ik wat meer ontspannen raak, kan ik automatisch veel meer van Merijn hebben.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan