A
Anoniem
Guest
Het lijkt me echt handig als die mannen eens zouden voelen hoe het is om zwanger te zijn. Bij mij was het precies hetzelfde. Maar ja omdat je juist probeert jezelf een beetje op te monteren en toch dingen gedaan te krijgen beschouwen zij dat als dat er niks aan de hand is. Als ze zelf moe zijn dan geven ze daar direct aan toe en jij zit met je zwangere buik en je krampen en pijn de boel te regelen. Nou ik was dat heel erg zat. Hoeveel gepraat ook niks hielp. Voelde me echt een sloofje. Nu is mijn relatie dus uit. Niet echt best maar iig voel ik me nu stukken beter en geen slaaf meer. Als iemand er niet is irriteer je je ook niet aan het feit dat ie niks doet. Of nog erger ontspannende leuke dingen doet terwijl jij zwoegt zonder hulp aan te bieden. Al roep je 4 keer au. Hij kijkt niet op of om. Bah kan me er nog steeds druk om maken.
Sorry van het negatieve verhaal maar moest er even uit. Ik bedoel niet dat iedereen zijn relatie maar moet verbreken hoor.....
Sorry van het negatieve verhaal maar moest er even uit. Ik bedoel niet dat iedereen zijn relatie maar moet verbreken hoor.....