Geef de hormonen maar de schuld

Het lijkt me echt handig als die mannen eens zouden voelen hoe het is om zwanger te zijn. Bij mij was het precies hetzelfde. Maar ja omdat je juist probeert jezelf een beetje op te monteren en toch dingen gedaan te krijgen beschouwen zij dat als dat er niks aan de hand is. Als ze zelf moe zijn dan geven ze daar direct aan toe en jij zit met je zwangere buik en je krampen en pijn de boel te regelen. Nou ik was dat heel erg zat. Hoeveel gepraat ook niks hielp. Voelde me echt een sloofje. Nu is mijn relatie dus uit. Niet echt best maar iig voel ik me nu stukken beter en geen slaaf meer. Als iemand er niet is irriteer je je ook niet aan het feit dat ie niks doet. Of nog erger ontspannende leuke dingen doet terwijl jij zwoegt zonder hulp aan te bieden. Al roep je 4 keer au. Hij kijkt niet op of om. Bah kan me er nog steeds druk om maken.

Sorry van het negatieve verhaal maar moest er even uit. Ik bedoel niet dat iedereen zijn relatie maar moet verbreken hoor.....

hihihi zo herkenbaar!

Ik woonde eerst alleen in ons huis, mijn man was matroos op de
binnenvaart. En hij was alleen in het weekend thuis!
Maar toen is meneer trug naar school gegaan. Andere diploma's
halen zodat ie meer thuis kon zijn bij moi!
Hij is nu lasser en laat werkelijk alles slingeren! Ik dacht toen ik
een vaatwasser kocht dat ons aanrecht niet meer vol zou staan!
Had ik dat ff mis!
Ook kleren is een probleem. Niet in de wasmand gooien nee ernaast!
Als hij uit werk komt klimt ie achter de computer en zie ik hem af en
toe voor m'n gezicht. Dan geeft ie een kusje en trekt zich weer trug
achter de pc, grommmm!
De kinderkamer is een puinhoop! BIjna net als alle andere kamers in
dit huis! Alleen de logeerkamer en de zolder is netjes! Nijdig om   van
te worden... elke keer dat ik iets schoon heb, gooit hij er weer wat
neer. En dan kan ik zoooo hellig worden. Omdat ik de schoonmaak
snelheid niet meer bereik die ik eerst had.
Gelukkig heb een geheim middel!!!
En je gaat lachen, want mijn geheim middeltje is
mijn moeder!!! Die heeft hem gisteren op zn plek gezet!

Ik benieuwd of het heeft geholpen!
Groetjes
Hanna

19wk 6dg

Hi dames,
Wat een toestand zeg.
Bij ons is het vaak een beetje omgekeerd, Ik heb echt een hekel aan het huishouden, bleh, vind er echt gewoon helemaal niks aan.
Ik laad ook nooit de vaatwasser in, ik zet alles er bovenop.
Dit tot enige ergernis van mijn man, hij zegt dan altijd, je bent er bijna.
Hij werkt iedere dag van half acht tot vier, en ik zit lekker zwanger te wezen.
Ik houd wel de was bij, en stofzuigen en dweilen en de wc en douche enzo, en ik kook, maar vertik het gewoon om die vaatwasser in te laden. Ik vind gewoon dat als het hem dwars zit dat ie het zelf maar gewoon moet doen.
Nu scheelt het ook wel dat hij het huishouden belangrijker vindt dan ik, als ik dan een keer geen zin heb om te stofzuigen dit ook gewoon niet doe, ik loop hiermee wel het risico dat hij dit met veel geweld doet als hij thuis is van zijn werk.
Ooit ben ik gewoon te moe, maar mannen willen dit gewoon niet snappen, hij zegt ook wel eens tegen mij, waar kun jij nu moe van zijn?
Ja hallo, ik draag 24 uur per dag een kind in me is ook wel eens vermoeiend, laat staan de hormonen die zo aan het schommelen zijn.
Ach ja nog twee weekjes en dan hebben we een babytje en dan merkt ie wel hoe vermoeiend het is.
X

Hoi dames,
Zo herkenbaar! gelukkig zijn we niet de enige,maar dat maakt het er niet leuker op.
Ik ben nu 35 wk zw en we hebben al een kindje van 15 mnd.
Mijn vriend neemt me ook niks uit handen als ik het niet vraag, waar ie bij de vorige zw nog "bezorgd " was dat ik de trap stond te zuigen met een dikke buik, laat ie me nu echt alles alleen doen.Ik met wel zeggen dat we nog een huis hebben gekocht , waar ie al mnd iedere avond naar z,n werk is t klussen. Maar daar waar ik begrip voor hem toon , heb ik het gevoel van hem geen enkel begrip te krijgen. Als ie al ff thuis is heeft ie vaak ook nog wat op me te vitten en een lang gezicht.Het lijkt wel alsof ie helemaal niet graag bij ons is en met de zw.schap toont ie ook geen enkele betrokkenheid.  Ben dan eigenlijk weer blij als ie de deur uit is.Nu heb ik dit op het oktober forum ook al bespreekbaar gemaakt en nu ging het afgelopen Zondag weer n,s normaal, maar vandaag was de bok weer vet!
Ik was helemaal overstuur door zijn achterlijk gedrag.  BHA, iik ben er nog steeds kwaad omSnap best dat ie moe is, maar ik ben niet zijn pispaal! Hij ziet niet dat ik kapot ben! Hij meent volgens mij dat ik vakantie heb, omdat ik de zorg op me neem voor ons kind, (straks kinderen) Ik ben ja toch de hele dag thuis.Ja daag....Hij hield t nog geen dag vol dat kan ik wel vertellen. Als ons dochterje n,s wat vervelend is houdt ie dat nog geen uur vol dat zegt ie ook zelf, want geduld hebben is nou niet z,n sterke kant.Ach ja laat ik er maar over ophouden, zit me nog steeds te ergeren
Mannen...
succes meiden!
gr Donna

Ik durf haast niet te reageren,maar doe het toch...ik ben blij dat ik niet zo'n mannetje heb als jullie...Mijn lieffie...doet zowat alles in huis...oke in het begin...niet..maar hij zegt ook zelf...ik zie dat niet zoals jij dat ziet...je moet me wel aanspreken..ik kan niet ruiken wat jij wel of niet wilt en noem maar op. Maar sinds we zwanger zijn...en sinds ik ook haast niks meer kan vanwege de moeheid,misselijkheid..en noem maar op....doet hij eigenlijk alles...soms met hulp van mij....maar ja hij moet het wel doen...want alles stinkt...alles is smerig....mijn hormonen...zijn vreselijk....gisteren ook...ineens keihard huilen..en 3seconde later..helemaal in een deuk...en dan is tie er voor me...ik had ook trek...en dan komt mijn standaard zinnetje...maar ik weet niet waarin....dus zegt ie..weet je wat...ik ga ff naar de mac..en haal wat voor je...kortom mijn lieffie is geweldig!!
Dat wilde ik graag ff kwijt..
Meiden suc6 met de mannuh!!!

Terug
Bovenaan