geeft er nog iemand borstvoeding hier???????????

Ja hoor ...Mirthe is 11maanden en krijgt nog zo'n 3 voedingen per dag....soms snachts nbog een slokje als ze wakker is geworden.

absoluut geven wij hier nog bv!! met heel veel plezier. De nachten zijn hier ook nog steeds onderbroken. Troost je met het feit dat 80% van de bv-mama's nog onderbroken nachten hebben. En dat ligt niet alleen aan de bv. Dat kan oooooveral aan liggen. Als je regelmatig meeleest, zul je merken dat kv-mama's ook regelmatig 's nachts spokende kindjes hebben.

Wat Marloes geloof ik al zegt www.borstvoedingsforum.nl is werkelijk een superforum puur voor de bv, dus voor alle andere gezelligheid natuurlijk hier blijven he!

groetjes

mama van Rêve 12-9-2006 (nog 2 maandjes en een dag dan genieten wij een jaar van de bv en hebben nog geen plannen om daarna te stoppen)

hier ook nog borstvoeding hoor! bijna 11 maanden nu. Ik geef Milo in totaal denk ik n og zo'n 6 voedingen per dag, ik tel het niet. In het weekend trouwens meer omdat ik niet afkolf voor de creche. Als hij wel naar de creche gaat geef ik hem rond 6.00, dan rond 17.00, ergens daarna nog als hij wil en dan als hi naar bed gaat rond 20.00 (vandaag wat vaker omdat hij nu net pas een minuut in bed ligt en het is hier 21 uur). Dan 's nachts nog een paar keer. Echt niet omdat hij honger heeft geloof ik hoor, meer voor troost. Hij is nogal een mama's kindje

ow ja een aantal...ehm.... geen flauw idee, had ik dat moeten tellen??? dat varieert, naar hoeveel honger of dorst ze heeft. 5 tot tig keer.

mama van Rêve

Hoi
Mark wordt volgende week 1 jaar, en krijgt ook nog steeds bv.   Maar alleen dan nog 's avonds voordat hij naar bed gaat.   Vanaf 7 mnd. ben ik gaan afbouwen, elke  maand ofzo haalde ik er een voeding vanaf.    Ik was ook erg moe en verloor veel gewicht.   Maar hij slaapt ook pas door de nacht sinds hij 10 mnd is!!!   best vermoeiend vond ik, want je bent toch wakker.   Maar Mark heeft 's avonds een hoop eten nodig voordat hij de nacht doorslaapt.   Om half 7 krijgt hij een bord bambix, en een boterham met leverpastij, en dan voordat hij naar bed gaat (half 9-9uur) borstvoeding.  

Groetjes Liesbeth

Terug
Bovenaan