Geeft er nog iemand borstvoeding?

De titel zegd het al.... Ook vroeg ik me af hoeveel (fles)voedingen jullie kindjes nog krijgen. Hier krijgt ze nog 2 voedingen. Wanneer zou de avond voeding eraf kunnen?
 
Nog 2 flesvoedingen op een dag!! Krijgt onze kleine/grote man. Al moeten we het nu af gan bouwen naar 1.. Geen idee ik denk dat de avond voeding eraf kan als ze er zelf niet meer om vragen.
 
Hier is de avond voeding er denk ik zo'n 2 maand af, heeft er ook niet meer naar gevraagd.
Hij krijgt sinds kort de melk uit een gewone beker, gaat best goed! Hij krijgt dus met het brood eten een beker gewone halfvolle melk en met warm eten een beker yoghurt na. Als ze 1 zijn hoeven ze nog maar 300 ml zuivel op een dag, dus dat is echt niet veel meer.
Succes ermee!
Liefs
 
Ik geef nog bv. Keer of 5 per etmaal? ( ik tel ze niet, zeker niet s nachts ;)
Wil eigenlijk niet minderen, want het steven is om door te voeden tot de 2e verjaardag.
 
Rivano nu net 1 jaar krijgt ook nog 5 a 6 keer borstvoeding,vooral snachts!maar ook ik heb nog nooit de voedingen geteld,komt zoals het komt en dat is goed,en wanneer Rivano niet meer bij mij wilt drinken of het echt terugloopt is het ook goed.ik zeg nu door voeden tot maximaal 2 jaar.zie mezelf niet langer doen.maar goed eerst riep ik ook tot maximaal 1 jaar en ga toch door haha..

liefs jootje
 
Terug
Bovenaan