Geen aspirine!!

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben voirge week gelukkig weer ongesteld geworden, wel verloopt de menstruatie raar, hadden jullie dat ook na de curretage? Ik verloor vrijdag geen bloed meer, zaterdag weer wel, niet heel de dag, zondag niets, vandaag niets tot ik een half uur geleden naar de wc ging, word hier onzeker van! In ieder geval weer sterkte en succes allemaal!

Groetjes Ingrid

Hoi Ingrid en Floor,

Fijn voor je dat je weer ongesteld bent. Ik ben na de tweede miskraam 3 keer ongesteld geweest en iedere keer bij zowel de eisprong als 1e menstruatie dag vreselijke buikpijnen gehad, zo erg dat ik niet meer kon lopen. Ik denk dus dat het bij iedereen anders is.

Mijn vraag is even wanneer iedereen weer is gaan werken? Ik werk nu halve dagen, best nog wel zwaar. Wat doen jullie?

groetjes debbie

Hoi meiden,

Ik ben 's maandags gecurreteerd en ben donderdags alweer gaan werken, voelde me lichamelijk vrij goed en geestelijk had ik zoiets van ik heb afleiding nodig, thuis ging in allemaal maar zitten tobben. Maar ik moet zeggen dat ik me in het begin sterker voelde dan nu, vooral als ik thuis kom van mijn werk, krijg ik weer een dip en zie het weer somber in. De laatste tijd gaat het wel weer wat beter, maar ben er nog bijna elke minuut mee bezig!

Groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan