geen borstvoeding

A

Anoniem

Guest
Hallo memmies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ben nooit aan borstvoeding begonnen en heb daar niet echt een reden voor. Als ik dit aan andere vrouwen vertel worden ze bijna boos! Ik heb geen spijt mn meisje is supervrolijk en groeit als kool!
Zijn er meer????

X mem van Anniek 15-11-2006

hallo,

ik heb ook geen bv gegeven zonder dat ik daar echt een reden voor had,
ik heb er ook geen spijt van, ik vind dat iedereen moet doen waar die
zich goed bij voelt en daar heeft een ander niets mee te maken, ze
mogen best een mening hebben, maar ik heb ook weleens hele vervelende
opmerkingen gekregen, dan denk ik laat iedereen toch, het is mijn leven
niet die van een ander,

groetjes susanne

Hoi, ik geef wel borstvoeding en heb er bewust voor gekozen omdat mijn oudste 2 kids allergien hebben. Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze doet, en zal ook nooit mijn mening over borstvoeding ofzo opdringen, ik ga ervan uit dat ieder ouder naar zijn beste kunnen handeld, en met flesvoeding is niets mis hoor!!!Groetjes en heel veel succes Wendy

Moet iedereen  zelf weten vind ik. Ik geef wel BV ivm allergieen en moet nu met 8 maanden me ook wel steeds "verantwoorden". Hoe vaak ik niet de vraag krijg hoe lang ik nog door MOET gaan...ik moet niks, maar ik vind dit gewoon mooi om te kunnen doen voor mijn dochter.

hey!!!

Ben blij met deze reacties! Een kennis die ook een kleintje heeft was boos vanwege mijn keuze, MIJN KEUZE ja......Daarom was ik ook zo benieuwd naar jullie reacties. Super bedankt!

xxx mem van Anniek 15112006

Oh, wat is dit toch altijd een gevoelig onderwerp. Ik reageer hier ook altijd erg fel op! Ben dan ook blij dat het deze keer geopend wordt vauit een "flessen-moeder", zeg maar.
Ik ben voor bv, heb het bij alletwee geprobeerd. Bij de ene 2 wk vol gehouden en bij de tweede, om verschillende redenen, na 2 mnd moeten stoppen.
Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat ik mij moet verantwoorden waarom ik geen bv (meer) geef. Ik vind ook dat je zelf moet doen waar jij je het beste bij voelt.
Het beste voor je kindje is niet persé bv, maar hetgene waar de moeder zich goed bij voelt. Liever een kind aan de fles met een gelukkige moeder, dan een kind aan de borst met een ongelukkige moeder.
Al dat gezeur over dat bv het beste is voor je kind..echt niet!!
Sil

Hier nog 1 , na 4 dagen heb ik mijn borst in de wilgen gehangen
Ik vind het helemaal gescheten ermee, als er een volgende kom ga ik iig niet meer stressen.
Fijn om ook al mijn mede-fles-collega-moeders zo te zien.
Tis idd een gevoelig onderwerp..... alsof de wereld vergaat!! hahaha...

Debby mv B'Elanna

Tja, pffff om moe van te worden inderdaad! Al die discussies over borst-flesvoeding!
Ook ik ben dus blij dat dit topic eens geopend word door een "flessenmoeder", die gewoon 100% achter haar keuze staat! (is zeker niet negatief bedoeld tegnover borstvoeding mama''s hoor, maar jullie snappen wat ik bedoel toch?! )

Ik had in mijn zwangerschap al besloten om flesvoeding te gaan geven! Niet omdat ik geen borstvoeding KAN geven of wat dan ook, maar gewoon om de simpele reden dat ik geen borstvoeding WIL geven.
Dit vinden heel veel mensen raar, zelfs egoistisch, maar ik heb daar voor gekozen en ik voel me gewoon niet fijn bij borstvoeding geven. Waarom? geen idee!! Maar ik heb er gewoon niks mee, dus was mijn keuze snel gemaakt.
Inderdaad, liever een mama die de fles geeft en happy is, dan borstvoeding geven terwijl je er zelf niet achter staat, toch?!

Terug
Bovenaan