Geen borstvoeding

Ik lees de berichten hierboven maar ik heb toen ook nutrilon gebruikt. Ze gebruiken dat ook in het ziekenhuis vandaar dat ik dat toen heb overgenomen.
Succes ermee!

Ik lees de berichten hierboven maar ik heb toen ook nutrilon gebruikt. Ze gebruiken dat ook in het ziekenhuis vandaar dat ik dat toen heb overgenomen.
Succes ermee!

Succes ermee!

Ik heb onze oudste 3 weken borstvoeding gegeven en ben daarna overgegaan op de fles.
Ben nu in verwachting van de 2de en ik begin gelijk met de fles.
Achteraf gezien heb ik me die 3 weken helemaal niet prettig gevoeld bij het geven van borstvoeding dus die kleine toen ook niet.
Het is 3 weken lang getob en ellende geweest en dat wil ik niet (meer).
Daarbij vind ik dat je je wondertje moet geven waar jij je goed bij voelt, want voel jij je goed dan die kleine ook!!
Als je het maar met liefde geeft dat is het allerbelangrijkste!!!

gr louise

Oja ik ga friso geven, die heeft net als nutrilon alle soorten voeding in de lijn zitten je weet namelijk nooit.
Maar vind het qua prijs aantrekkelijker en schoonzus heeft er goeie ervaringen mee gehad vandaar!
Floortje heeft similac gehad maar die word niet meer verkocht in nederland helaas anders had ik die weer gepakt.

gr louise
mama club mrt 2011

Hoi Jortje,

Ik heb mijn zoontje ongeveer 4 weken volledig bv kunnen geven maar door de vroeggeboorte, keizersnede en het vele heen en weer rijden naar het zh. is de voeding niet gelukt. Wat er in het begin te veel was was ingevroren en dus heeft hij wat langer bv kunnen krijgen. Ik heb toen nog 1,5 maand nutrilon hypoallergeen gebruitk, maar daarna etos voeding gebruikt, daarin zit alles wat er wettelijk in hoort te zitten. Hypoallergeen hoef je alleen te gebruiken als er een allergie of astma oid. bij jullie voorkomt. Als we straks een tweede mogen krijgen, dan zal ik toch weer bv willen proberen, maar als het niet lukt pak ik gewoon weer de flesvoeding.

Het belangrijkste is eigelijk doe waar jij je goed bij voelt wat een ander ook zet, tenslotte is het jullie kind!!

groetjes Danielle

Pfff wat heb ik niet gebruikt. Ik ben in het bezit van kindertjes met sterke maagjes hihihih
Hier heb ik gebruikt: nutrilon (maar vond ik wel erg duur, zeker met een tweeling gaat het hard..)Kruidvat, AH, Etos, Coop. Allemaal eigen merk. Had toch wel een voorkeur voor AH en een afkeur tegen Coop. Die leek bijna niet op te lossen. Ook had ik het idee dat nutrilon erg zoet was vergeleken bij anderen.

Hoi,

Ik werk op een kdv op een baby groep. Ik kan dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar ik heb het idee dat kinderen die nutrilon krijgen vaker last van krampjes hebben. Zelf heb ik mn eerste zoontje eerst hypo/allergeen van nestle gegeven, dit als overgang van bv naar flesvoeding. mn tweede zoontje heeft na bv meteen friso gekregen. Allebei altijd perfect bevallen!

Terug
Bovenaan