geen buikje meer, maar een BUIK

A

Anoniem

Guest
Ik zag het zelf niet zo....vond het nog wel gaan, maar iedereen vind mijn buik zo enrom...hij groeit ook erg goed hoor...
Maar nou maakte ik vanavond een foto... en dan zie je het ineens zel ook... wat een buik...ben ik dat??? Zo groot voelt 'ie helemaal niet

maar goed ik wil 'm jullie niet onthouden....:

ps ik ben nu dus 33 weken(morgen officieel)

Ja dat kun je toch wel echt een buik noemen! Wel mooi hoor.
Ik ben nu ook 33 weken zwanger en heb even mijn buik bekeken, maar dat is toch wel wat minder. Is het niet erg zwaar om het gewicht van 2 baby's te moeten dragen? En hoeveel kilo's ben je eigenlijk aangekomen?

Liefs Janine

Zo wauw das een mooi buikje. Ik vraag me idd af hoeveel jij bent aangekomen in gewicht en cm en hoe je buikwant op knappen staat..... Wel prachtig hoor. Hoe zijn de reacties op je buik. Voor jou wordt het nu extra spannend omdat twinns vaak eerder komen dus nog dichter bij voor jou... Wauw!!!

Monique

Hoi Ciske,

Ik vind hem ook prachtig.
Jou buik is GROOT maar ondanks dat.... erg mooi van vorm. Echt een buik om trots op te zijn.
Lijkt mij topzwaar zo'n grote buik met 2 van die frummels erin. En je bent er nog niet dus hij gaat nog veeeeeeel groter worden.
Voor jou gaat het idd erg opschieten nu.

Kruimel

Wat een mooie buik! Lijkt me heel bijzonder 2 van die hummeltjes in je buik.

Ik heb eerder het tegenovergestelde, ik vind mijn buik zelf best groot maar als ik dan een foto zie dan stelt het echt weinig voor. Mijn buik is alle keren heel klein eigenlijk maar omdat je er zelf van bovenaf op kijkt lijkt ie groter dan ie is.

Syl

Hallo...
Ja bijzonder is het zeker wel...twee van die ukjes...en spannend wordt het nu ook.
Ik zal waarscijnlijk de 38 weken niet eens halen, maar doe ik dat wel dan gaan ze dan inleiden. Dus het zijn voor mij nog maximaal 5 weekjes.
Ik weet niet precies hoeveel ik tot nu toe bijgekomen ben, de laatste keer was het 5kg, maar dat is alweer een tijdje geleden...ik schat dat het nu 7-10 kg is in totaal.
vooral mijn buik..voor de rest was ik  al chubby voordat ik zwanger werd.
Leuk dat iedereen mijn BUIK(hihi) zo mooi vind.. ik ben er ook trots op!!(al zit 'ie soms aardig in de weg)
liefs Ciske

Hallo Ciske

Hier nog een tweelingmoeder maar ik heb niet het idee dat ik zo'n grote buik heb. Mijn omtrek is nu 118 cm en ben 7 kilo aangekomen. We hebben toevallig gister foto's gemaakt van de buik ivm kaartje maar ik weet niet hoe ik die hierop moet krijgen.

Ik vind het wel al zwaar worden, vooral met het rondhuppelde meisje van 21 maanden.  Ik moet  donderdag officieel nog 8 weken.  

gr angelique

Hoi Angelique,
als je een foto wilt plaatsen moet je een account (gratis)  aanmaken op www.photobucket.com en daar je foto uploaden. Dan kan je 'm eventueel nog van formaat wijzigen als je wilt. En dan kun  je  'm van daaruit gewoon knippen/plakken.
Mijn omtrek is nu 1.29m op het grootste punt...anderhalve week  geleden was dat nog 1.20m...hoezo groeispurt?
groetjes Ciske  

Terug
Bovenaan