geen buikje meer, maar een BUIK

Hallo Ciske

Zoals je ziet is het gelukt, de linker is mijn buik van 30 wk. De rechter  een  van 32 wk.  

Als ik het goed begrepen ben jij nu ook thuis toch. Ik ben in de tijd dat ik thuis was van Anouk, 5 kilo aangekomen in 4 weken verlof terwijl ik daarvoor nog maar 4 kilo was aangekomen. In totaal dus 9 kilo. Nu ben ik 7 kilo aangekomen en ik ben sinds afgelopen dinsdag ook thuis ivm rugklachten. Dus ben benieuwd. Ik heb gister een groeiecho gehad en 1 kindje was 1740 gram en de ander 2030 gram. Dus ze groeien goed. De 1740 is een gemiddelde dus de ander is wel iets groter. Ik vond het best veel voor een tweeling terwijl ik nog officieel 8 weken moet. Ik moet morgen weer voor een gewone afspraak bij gynaecoloog dus daar wil ik toch weer even navragen ivm 38 weken en inleiden. Ik ben het soms echt al zat. Ik kan niet veel meer en ben nu afhankelijk en zo'n type ben ik helemaal niet. Heel vervelend allemaal maar met de kinderen gaat het goed en dat is het belangrijkst.

gr angelique

Hallo Angelique!
Mooie buik hoor!! Toch ook al   goed aan de groei.
Ik heb komende maandag weer mijn hele riedeltje in het ziekenhuis...Echo, controlle gyn en dan nog CTG. Ik ben benieuwd wat we te hoeren krijgen.
De vorige echo lagen beide kindjes in een stuit, en ik heb zelf niet het idee dat zegedraaid zijn  of een ervan gedraaid is...en ik ben dan inmiddels 34 weken en de kans wordt dan klein dat ze dat nog gaan doen!
De kans op een keizersnede wordt zo dus een stuk groter. Misschien gaan ze dan meteen maandag al een datum prikken enzo...ik heb geen flauw idee hoe dat in z'n werk gaat... 't is allemaal nieuw voor ons.
We zien wel!
Ik zou het zeker eens vragen hoe dat zit met het inleiden, maar volgens mij heeft ieder ZH daar zo z'n eigen beleid in.
Groetjes Ciske

Hallo Ciske

Afgelopen woensdag lagen beide kinderen met het hoofdje naar beneden dus wat dat betreft is dat veel belovend. Want ook hier geldt dat ze niet veel ruimte meer hebben om te draaien. Wel spannend hoor allemaal voor jullie. Ik hoop dat de kinderen gedraaid zijn maar wat je al zei ze hebben niet meer zoveel ruimte. Ik lees het graag volgende week.

gr angelique

Terug
Bovenaan