Geen buikje

<p>Hallo,</p><p>ik ben bijna 17 weken zwanger en mijn buik is nog helemaal plat en alle kwaaltjes helemaal verdwenen voel me niet zwanger is dit normaal ?</p>

Jep. Net als vorige week en de week daarvoor en de week daarvoor, het is normaal. Sommige vrouwen zie je het bij 35 weken pas. En geniet er gewoon eens van dat je geen klachten meer hebt, dat was bij mij en is bij de meeste vrouwen anders. 

Een collega van mij leek nog niet eens zwanger toen ze ging bevallen. Er is toch echt een baby uitgekomen en is nu 1,5 jaar oud. Wanneer de echo’s goed zijn, zou ik me geen zorgen maken

Ja hoor! Bij mij was mijn buik bij allebei mijn zwangerschappen pas na 20 weken iets naar voren gegaan. Bij de eerste nog wel wat later. Het is inderdaad een gek moment als de misselijkheid voorbij is en je nog steeds niks ziet. Geniet daar juist nog even van, het komt allemaal vanzelf!

Bij mij begint mijn buik nu opeens te groeien, ben nu 18,5 week. De weken hiervoor was er nog niets te zien. Ik moet nu heel snel gaan kijken voor andere kleding want mijn broeken zitten opeens erg strak

Hallo ik ben 18 weken en net hetzelfde geen buik en al weken geen klachten. Soms twijfel ik of ik nog wel zwanger ben. Volgende week eindelijk echo ben heel benieuwd hoe groot de baby nu is. Laatste keer op 9 weken 3cm

Terug
Bovenaan