geen buikje

hallo meiden,

ik ben van de december forum
vandaag al 12 weken en 4 dagen zwanger.
bij mij is er nog steeds geen buikje te zien, ik weet dat het bij iedereen verschillend is maar misschien kunnen jullie me een beetje geruststellen.
ik heb met 9 weken een echo gehad en het hartje heb ik twee weken geleden ook al gehoord. maar als ik mensen vertel dat ik zwanger ben kijken ze me zooo vreemd aan. ze geloven me niet! ik ben niet zo een hele magere vrouw ik weeg 57 kilo dus daar kan het niet aan liggen. men buik was eerder ook zoo plat en nu nog steeds ook. vanaochtend heb ik heel goed gekeken maar zie niets. kan het nog steeds verkeerd gaan. dit vraag heb bij de december forum ook gevraagd maar helaas heel weinig reacties gehad.
heel veel liefs seda

12 weken 4 dagen 27 dec
 
Hoi Seda,

Niets om je ongerust over te maken !!
Ik ben nu 31 weken zwanger en mijn buik begon pas vanaf 20 weken heel langzaam te groeien. Daarvoor was er vrijwel niets te zien. (ik woog ook 57 kg voor de zwangerschap) Ik heb nu nog steeds geen megabuik.....

Groetjes.
Lieke
 
Absoluut niks om je zorgen over te maken!
Ik ben nu 26 weken zwanger en pas rond de 18e week werd het echt 'n beetje zichtbaar.. werd eerst overal wat 'dikker'... Ik 'draag rond' zegt men.. al kunnen ze nu niet meer om mijn buik heen!!

 
ja, ik had dat ook. pas met 20 weken kreeg ik een buikje. En met 18 weken begon het wat te groeien en gingen de mensen ook echt kijken van: hmm zou ze zwnager zijn.... EN ben nu bijna 26 weken en heb nu een enorme buik, ik draag hem namelijk ook "rond".
 
Het ligt er maar aan hoe je draagt en of je sterke buikspieren hebt.

Ik zou me niet druk maken, maar het wel jammer vinden. Lijkt me juist zo leuk als iedereen het kan zien. Ben zelf bijna 9 weken en je ziet nog niks...
 
Hallo,

Je loopt echt niet negen maanden met een dikke buik hoor!
Mijn buik begin ook pas echt te groeien met zo'n week of 20. Pas rond 25-28 weken trok ik mijn eerste positiebroeken aan. Ben nu 38w en heb een echte bol rond buik(je) welke naar voren uitsteekt. Kind is wel aan de grote kant volgens de gyn circa 4 kg (net als de eerste).


Groeten,
Mariaz
 
Hoi Seda,
Zo zie je maar weer dat ieder lichaam anders reageert. Ik was al aan de mollige kant, dus bij mij zag je het in het begin ook niet. Pas rond de 24 weken kon ik een beginnend buikje showen, hoewel ik het vaker verstop dan show...... .
Ik wens je een fijne zwangerschap en dat buikje, dat komt echt nog wel hoor!
Groetjes
Audrey
 
Terug
Bovenaan