geen buikje

tot 5 maanden was er bij mij nog helemaal niets te zien na 7 maanden had ik echt een buikje en na 8 maanden liep ik er bij als een olifant dus alles komt goed. tuurlijk ik wou ook dat iedereen kon zien dat ik zwanger was dat is tenslotte geweldig nog even gedult het komt vanzelf.
 
Pas bij 12 a 13 weken komt je baarmoeder boven je schaambeen uit. Voor die tijd kun je dus eigenlijk nog niet echt wat zien. Vrouwen die dan al een dikkere buik hebben, hebben dat vaak doordat hun darmen meer opspelen. Nog even geduld dus!
 
Mijn buil begon pas wat dikker te worden toen ik 22 weken zwnager was. Daarna begonnen mensen het pas te zien bij een week of 28. Ik ben nu ruim 35 weken zwanger en mijn buik is erg hard gegroeid de laatste tijd. Zo hard dat zelfs de verloskundige het over een flinke buik heeft. Kortom, het zou wel erg vroeg zijn als je bij 12 weken al een dikke buik hebt. Geniet maar van je zwangerschap en bedenk dat die dikke buik ook erg in de weg kan zitten.

Groetjes Melanie
 
hoi seda
ik ben nu 21 weken, en nu pas beginnen mensen het bij me te zien en krijg ik zeg maar opmerkingen.
voorheen zagen ze ook niks. ik merkte alleen dat mijn broeken niet meer echt pasten, maar verder...
het komt wel! later zul je misschien zeggen; pfff wil nu van mijn buik af...hihi
liefs van sandy
 
Terug
Bovenaan