A
Anoniem
Guest
hoi Susan,
het ging bij mij ook niet zoals ik wilde, ik had me goed voorbereid op het geven van BV en er helemaal klaar voor. alleen wilde m'n kleine man m'n tepel niet! hij werd geel en kreeg uraten in z'n luier (kristallen "verdroogde urine"
we zijn toen meteen KV gaan geven en ik heb een kolf gehuurd en een lactatie kundige gebeld voor een huisbezoek( kon 1 dag later!). 3 maanden heb ik elke keer dat Jurgen eten kreeg zelf gekolfd. na een kleine week kolfde ik genoeg om een aantal voedingen BV uit een flesje te geven. Net toe ik met 14 weken dacht "nou ben ik 't zat, ik ben alleen nog maar met kolfen en flesjes geven bezig! IK STOP!" zat ik met Jurgen in bad en,... hij hapte en dronk. 2 maanden, toen ie tanden kreeg bleef ie bijten, alle tips van de lactatie kundige geprobeerd, maar hij bleef daarmee doorgaan.
ik weet niet of, als de nieuwe baby niet uit de borst wil drinken, ik dit nog een keer zo wil doen. het was vrij zwaar, ik heb 3 maanden elke 3 uur gekolfd (ook 's nachts) en daar ben je in het begin toch snel een uurtje zoet mee.
gelukkig kan je door de hormonen wel wat hebben!
groetjes Suzan
het ging bij mij ook niet zoals ik wilde, ik had me goed voorbereid op het geven van BV en er helemaal klaar voor. alleen wilde m'n kleine man m'n tepel niet! hij werd geel en kreeg uraten in z'n luier (kristallen "verdroogde urine"
ik weet niet of, als de nieuwe baby niet uit de borst wil drinken, ik dit nog een keer zo wil doen. het was vrij zwaar, ik heb 3 maanden elke 3 uur gekolfd (ook 's nachts) en daar ben je in het begin toch snel een uurtje zoet mee.
gelukkig kan je door de hormonen wel wat hebben!
groetjes Suzan