quote: Anne07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 14:34:04&apos

);
Hoi Karin
Hier weer een moeder die bewust flesvoeding geeft. Ik krijg zelf nooit opmerkingen over het geven van flesvoeding, maar zie het wel bij andere. Ik denk dat het vooral komt omdat ik vrij nuchter ben. Als men vraagt geef je bv dan zeg ik alleen nee en verder geen uitleg. Vaak vragen ze dan al niet meer verder, maar soms zit er iemand bij die vraagt waarom niet en dan geef ik als antwoord, dit is een persoonlijke keuze. Ik zie bij andere moeders vaak dat ze het gaan uitleggen en dan krijg je tegen argumenten bij.
te onzeker...........maar je kan het toch proberen, te druk op werk..........je kan toch kolven, het doet zeer..............je moet toch wat voor je kind overhebben.
Nee als fv-gevers moeten we eens stoppen ons te verdedigen. De reden dat jij fv is een wel overwogen keuze geweest en hoef je niet uit te leggen.
Groetjes Monique moeder van Anne 11-07-2007
Anne ik ben het helemaal met je eens.
Maak je keuze en laat het daar bij en niemand die het waarom van de keuze aangaat.
Mijn ervaring is juist dat iemand zich onzeker door de opmerkingen gaat voelen (zowel de FV moeders als de BV moeders want die krijgen ook al snel de vraag of het niet welletjes is geweest) vaak zelf niet helemaal achter de keuze staat of van nuture onzeker is.
En als je niet bewust de keuze hebt gemaakt voor FV, dan hoef je je ook niet verdegien als de BV niet gelukt is. Het is zo en opmerkingen van anderen maken het echt niet anders.
Miep