Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lekker zeg, het is sowieso al klote als je dat voor je kiezen krijgt maar als je ook nog eens zwanger bent... Niet iets om vrolijker van te worden. Sterkte en succes ermee!!
Hoi,
jeetje zeg wat vervelend
Heb hetzelfde, mijn laatste dag is 3 juni,
er was niks aan de hand tot ik vertelde dat ik zwanger was,eigenlijk vind ik het discriminatie en zou dit niet mogen, maar ja helaas.
Heb je al plannen wat je hierna gaat doen.
Het is erg lastig als zwangere om een baan te krijgen......
Mij is het nog niet gelukt in ieder geval...
he wat naar, bij bepaalde tijd kan het inderdaad .... wel pech.....
Wel even uitzoeken hoor wat kan, welke rechten je hebt en wie wat betaald (uitkering etc)
Bedankt voor jullie lieve reacties, doet me echt goed! Mijn laatste dag is 5 juli. Ik krijg van het UWV 2 weken een uitkering (met sollicitatieplicht hahaha) en daarna een zwangerschapsuitkering (16 weken). Dan heb ik ook geen sollicitatieverplichting. Helaas is het zo dat bedrijven een tijdelijk contract altijd NIET hoeven te verlengen, zwanger of niet. Daar doe je dus niks aan. Op zich ben ik er nu wel overheen, het was geen wereldbaan en maar 16 uur en niet iets waar ik voor gestudeerd heb (heb ik destijds voor gekozen vanwege de kids). Na mijn verlof ben ik nu van plan om te gaan doen wat ik eigenlijk al heel lang wil: voor mezelf beginnen (ben journalist/tekstschrijver). Schijnt dat je als beginnend ondernemer met een uitkering ook weer een bepaalde starterssubsidie kunt krijgen dus ik zie het vooral als kans! Natuurlijk gaan we er financieel op achteruit maarja, dat is niet anders. Eerst maar eens genieten van een heel lang verlof!
Liefs mvtwee