Geen echte vriendinnen

Hier ook 21 jaar, getrouwd en 35 weken zwanger. Zie maar eens leeftijdsgenoten in dezelfde levensfase te vinden. Ik heb eigenlijk helemaal geen vriendinnen meer over sinds ik ging samenwonen. Balen, maar dat soort mensen gaan uiteindelijk toch uit je leven, dus misschien maar beter ook dat het dan wat sneller gebeurt. Ik merk dat ik zelf erg naar mijn moeder en vooral mijn zus trek. Maar ja, mijn zus woont in Zweden! Voel me soms best alleen dus. Kan niet wachten tot ons kereltje er is, dan kunnen we lekker een gezinnetje zijn.

Ik zit een beetje met hetzelfde, hoewel mijn situatie wel heel anders is. Ik ben 28 en heb het wel aardig voor elkaar: goede relatie en een eigen huis en fantastische ouders. Maar echt vriendinnen heb ik niet, behalve één die ver weg woont dus ik spreek/zie haar erg weinig. Vrienden van mijn vriend zijn prima, maar ook die wonen ver weg. Ik vind het ook wel erg jammer dat ik nu niemand heb om op te steunen en ervaringen te delen...

Hier precies hetzelfde.21 jaar, getrouwd en 37 weken zwanger van ons eerste kindje. Was gepland en hebben alles gewoon goed op orde maar sinds ik zwanger ben zie of hoor ik bijna niemand meer. Ik heb bijna heel mijn zwangerschap thuis gezeten maar heb nauwelijks leuke dingen gedaan met vriendinnen. Zal je zien, als de kleine geboren word, dat ze meteen op de stoep staan. Dat feestje gaat dan ook niet door haha. Ik vind op mezelf zijn heel fijn, maar het is natuurlijk ook leuk om van tijd tot tijd vriendinnen te zien. Ik ben benieuwd of ik, als ik weer ga werken wat meer contacten krijg. Als je gezellig wilt kletsen dan mag je me altijd een berichtje sturen! (weet niet of dat kan op deze site)

Terug
Bovenaan