geen eetlust

hallo dames,

Ik heb ook totaal geen eetlust wel dat ik van te voren denk oh lekker mar na de eerst geur of hap heb ik al een te vol gevoel en krijg ik geen hap weg. ik heb met mijn vriendje afgesproken dat ik altijd 5 happen iig moet eten vooral groente en me vlees soms mag laten staan. ik heb wel tussendoor steeds trek maar dan is het 1 aardbei die ik wegkrijg. ( ideaal een eigen aardbeien plantje in de tuin ) verder is mijn bloeddruk steeds laag endit mekr ik dooordat ik 's avonds het heel erg koud krijg. nu heb ik als tip van de verloskundige gekregen dat ik elke dag een klein bakje naturel chips leeegeet. ook dit blijft bij een klein handje. het kan zijn dat het zo bij mij is omdat ik tot en met 17 weken veel gespuugd heb. maar aangekomen ben ik minimaal tot nu toe. hopen dat het net voldoende is bij de verloskundige aanstaande dinsdag.

succes met jullie rare eetgewoontes en het geen eeetlust voor gezonde dingen.

Groetje sweetygirly

He dames......

cocpops, cocpops en nog meer cocpops....   (je kent ze wel van kelloggs)
dat is het enige wat ik kan eten, zonder dat ik er misselijk van wordt....
Brood....moet er niet aan denken.
aardappels, groenten.... wordt van de geur al misselijk.
Meestal na een paar happen te hebben gegeten, begin ik al te kokhalzen....
En ja, bij cocopops dus niet.
Verder melkproducten gaan er prima in....

Nu is dit gelukkig nog niet heel erg ongezond, maar ja, echt ideale eetpatroon is het niet. (gelukkig pas 0,5 kilo aangekomen)

Succes ermee allemaal......
gr. Geertje
(bijna 15 weken)

hoi

ik zou bijna zeggen dat ik blij was dat ik niet de enige ben.
bij mijn 1e zwangerschap luste ik alleen mijn lievelings eten niet meer. en dronk ik de hele dag sinas en at alles eindresultaat was + 20 kg
nu drink ik de hele dag spa rood en spa lemon karnemelk en chocomelk, eet ik cherry tomaatjes met zout en chips. en vruchten toetje van lidl.
man lief kookt altijd en ik eet altijd wel iets maar ik heb er gewoon geen trek in.
zoals nu zit ik achter de pc en ik zou een moord doen voor een broodje gezond van bakker prins.
vanmiddag naar de huisarts dus maar meenemen dan he :)

Hoi meiden,

bij mij komt geen eetlust ook echt neer op geen eetlust! Ik moet mezelf dwingen iets te eten, als ik weet dat ik een drukke dag krijg, zet ik een wekkertje dat iedere drie uur afgaat zodat ik wat moet eten, anders vergeet ik het gewoon!
Soms eet ik ineens wel veel, maar alleen als het echt lekker is! Vaak krijg ik daar dan ook weer spijt van, aangezien mijn maag dat dan natuurlijk weer niet kan hebben!

Mijn dagindeling met eten bestaat uit:
's ochtends een glas melk, een bakje vanille vla en een vitamine pil
dan vaak om een uur of tien een stroopwafel
als lunch probeer ik een broodje ofzo te eten, maar soms is dat alleen fruit
daarna is het over met de "honger"
Ik moet mezelf daarna echt dwingen iets te eten!

Ik ben nu 30 weken zwanger en ben in totaal toch wel 8 ons aangekomen! Maar ja, de vk vindt het geen probleem, zolang ik niet af ga vallen, is het goed! Ik heb ook wel een reserve, dus de baby komt niks tekort!

groetjes
Sas

Hallo Allemaal,

Bij mij gaat het het op en neer. De ene week kan ik eigenlijk   normaal eten behalve de vleesafdeling van de supermarkt vind ik vreselijk ruiken. Maar de andere week kan ik na elke avond maaltijd het weer aan de rioolratjes doneren. Ik eet al kleinere porties maar ga nu maar over op soep met brood en wat ander licht spul.
Wel heel vervelend voor vriendlief die zich uitslooft in de keuken en zijn maaltijd in de wc ziet verdwijnen.
Hopelijk komen we er allemaal vanaf.

bij eerste zwangerschap weet ik het niet zo goed meer ook wel even een tijd geen zin in dingen.
de tweede weet ik nog wel goed dat ik s avonds geen zin in eten had.
bij deze derde zwangerschap ook soms geen eetlust.
zo ging gistermiddag er een bolletje in op het eind al iets minder lekker.
dus het 2 de bolletje maar 1 hap van gehad. het smaakte gewoon niet meer.
dan maar crackers eten want ja je moet toch iets.
s avonds dan wel weer zin in iets. en neem af en toe een cracker rond 11 uur s ochtends als ik dat niet doe ben ik net na de middag echt moe en niet lekker. ook lust ik niet echt graag chocolade meer. en heb nog steeds in mijn hoofd dat ik spa friut wil halen, maar ben het nog steeds vergeten te halen.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan