Geen eetlust,..

Hoi!!

Weer een avond geen eetlust,...
Zo'n gek gevoel is dat!
Ik moet mezelf echt dwingen iets te eten.
Als ik dan eenmaal iets eet gaat het wel.
Wie heeft dit ook???

En is het wel normaal?

x
Natas

Hoi Natas, had ook eerst geen eetlust, toen 1 of 2 weken heel veel eetlust en momenteel eet ik gelukkig weer normaal. Tenminste, die pizza tonijn waar ik zo naar uitkeek gisteravond bleef wel heel lang zwaar op mn maag liggen ;-)
Had ook precies hetzelfde, als ik dan wat at, dan voelde het ook wel goed. Dus gewoon maar regelmatig gezonde dingen eten denk ik... succes!

Dat heb ik ook gehad en dan vooral met vlees of hele gekruide dingen... Ik at het liefste gewoon brood maar dan ook geen vleeswaren erop. Maar als ik dan eenmaal aan het eten was ging het ook wel weer. Het ging bij mij even snel weer weg dan dat het kwam, en idd zit nu in de periode dat ik alles wat los en vast zit wel kan eten echt belachelijk! En hoe vergaat het jullie met genoeg drinken?? Ik kreeg gisteren bijna niks weg en nu eigenlijk nog niet...?

Hoi Nataz,

Weet wat je bedoel. Ik heb ook echt heel weinig eetlust. Alleen heel soms ineens ergens heel veel trek in. En tegen de tijd dat ik dat kan eten hoef ik het weer niet. Maar bij mij helpt het om een bordje vla of kippensoep te eten. Dat gaat gewoon lekker makkelijk naar binnen. En ook geen kotsneigingen bij het klaarmaken.
Drinken gaat hier prima, heb zelfs besloten s'avonds bijna niks meer te drinken, moets s'nachts om de 10 min naar de wc.
Als je niet of moeilijk kan drinken (door misselijkheid?) moet je eens proberen om lauwe cola te drinken. Dit wordt in het ziekenhuis ook gegeven aan vrouwen die opgenomen worden voor te veel overgeven.
Idee is smerig, maar het helpt wel zeker tegen misselijkheid, en dan krijg je in ieder geval genoeg vocht binnen.
Succes.

Liefs Noor

Hey, met drinken niet echt moeite, heb wel een tijdje alleen maar zin gehad in appelsap of minute maid multivitamine en aanmaaklimonade, lekker fris.
Ik word er gelukkig niet echt misselijk van maar gewoon geen trek in andere dingen. Net als alchohol, nooit verwacht maar ik heb er gewoon geen behoefte aan! ;-) Zelfde voor koffie. Maar misselijk word ik niet van de lucht.

Hey, meiden!!

Ooo, ben zo blij met de reacties!
Gatver, het is zo vervelend!
Heb gister banaan, kiwi en manderijntjes gegeten.
Net bij de buren een wentelteefje gegeten. je moet wat! Nu zo VOL pffffff.

Het drinken (mamavanmerle) gaat wel heel goed. Heb veel dorst. Plas ook aan 1 stuk door!

lfs Natas

eten wat is dat.!!!!
3 happen en dan hoef ik al niet meer.
ook al maar ik lekkere dingen klaar,had trek in sla.
nou hup sla voor me gemaakt,3 happen en hoef niet meer.,
veel moeite net 1 bth naar binnen gepropt.
gr marjan

he meiden!

ben wel vaak misselijk maar als ik eenmaal begin met eten dan gaat dat meestal wel over! heb alleen vorige week een avond gehad dat ik op 1 boomstammetje heb geleefd! heb wel veel lekkere honger in chips en hapjes enzo!
ik heb de hele dag door dorst maar plas maar heel weinig! snap niet helemaal hoe dat kan maar dat vraag k nog wel ff na bij de vk!
heeerlijk he.... dat zwanger zijn!! valt me toch niet altijd mee!

grtz

Terug
Bovenaan