Geen eetlust,..

@ Noor

Bll moet er idd niet aan denken lauwe cola getver!! Maar ik zal het onthouden voor als ik echt een keer misselijk ben, hoop natuurlijk dat dat wegblijft

@ Inge

Idd aanmaaklimonade heerlijk fris en niet te zoet Ik ben ook niet misselijk ofzo maar heb gewoon geen zin in eten en in drinken al helemaal niet. Koffie drink ik nooit en thee vind ik nu ook niet zo geweldig..

@ mamanataz

Fijn dat drinken wel goed gaat!!

Heb nog even een niet zo smakelijk verhaal dus als je misselijk bent niet verder lezen :) :)

Vanmiddag vertelde mijn vriend zijn neefje een smakelijk verhaal over een koe die hij aan het scheren was, die koe heeft zonneallergie en haar huid is wat schilferig en zacht. (hij praatte fries maar ik zal een poging doen het te vertalen) Ben ik die koe aan het scheren snijdt ik haar, die huid was zo smotsig en hij trok er echt zo'n vies gezicht bij! Vervolgens zitten wij vanavond te eten stamppot met een speklapje zowieso al niet mijn favoriet maar ja, Ik neem een hap zo'n lekker vetachtig smotsig speklapje jek ik zat te kokhalzen aan tafel en moest aan die koe denken, bah!!

Sorry voor dit onsmakelijke verhaal!

Xx Wendy

haha smotsig - dat is wel fries he? Ben daar geboren en getogen tot mn 16de en die ken ik wel van mn moeder/ oma.

Kan trouwens sinds gisteren niet veel binnenkrijgen, doe al twee avonden een half uur over mn bord eten. Of de duvel er mee speelt.
De twee bruine lekkere (ja ik had er echt zin in) bolletjes van vanochtend liggen ook weer erg zwaar op de maag en mn thee kan ik haast niet wegkrijgen. Dusss... zo zie je maar haha - het blijft veranderen. Hopelijk dan ook maar snel voor jullie de andere kant op.

Ojaaa, eten en drinken!!! Gelukkig gaat het bij mij nu weer beter, maar het is een paar weken hommeles geweest. Nergens zin in, niet kunnen drinken... Thee lust ik ineens niet meer, terwijl ik normaal een enorme theeleut ben. Ik drink de laatste dagen wat meer cola-light, dat smaakt me goed. En gisteravond had ik een glas limonade klaargemaakt, en na een slok stond het me enorm tegen. Heel apart hoor.
De laatste dagen heb ik heel veel eten nodig om niet van mijn graat te gaan, hahaha. Ik eet veel brood met ham en kaas. En ontbijtkoek en bananen. En warm eten smaakt gelukkig ook weer. Gisteren heb ik een heeeeeeeeeeeeerlijk warm stokbroodje Hawaii gehad, wat heb ik daar van genoten (gewoon naar binnen geschrókt! Errug)! Wat me heel goed helpt zijn die Maria-biskwietjes.

Terug
Bovenaan