GEEN EIERSTOKKEN???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

nou ben vanmorgen naar de docter geweest omdat ik nu al 5 maanden niet meer ong was geworden....in eerste instantie wuifde hij me weg met het feit dat ik eerts nog 6 weken moest tempen (heb er 6 weken tempen pas opzitten)maar toen vroeg hij wanneer ik de laatste keer inwendig onderzocht was geworden (3 jaar geleden ongeveer)
En hij vond dat we dat dan nu wel eventjes konden doen....

wat bleek nou ....hij zei dat mijn baarmoeder scheef zat????!en daarbij kon hij ook nog eens mijn eierstokken niet voelen....

nu heeft hij me doorverwezen naar het ziekenhuis bij de afdeling gynaecologie om een echo te laten maken en te kijken wat er allemaal aan de hand is...!!!op de doorverwijzing kaart staat dat ik lijd aan pil-amenorroe en daarna staat er in een docktershandschrift nog iets over follikel gekrabbeld(niet echt duidelijk)....

voel me nu pas echt klote!!!!!ik kan 5 januarie smorgens pas terecht in het ziekenhuis...
pfff dit duurt me echt allemaal te lang!!!

liefs lonneke

zucht....

hé Lonneke,
wat balen joh, nou wel goed dat je dus naar de huisarts bent gegaan.
wat duurt het allemaal toch lang hé, helemaal nu dat je pas in januari in het ziekenhis terecht kan!

nou meid heel veel succes,

groetjes Nathalie.

Lonneke,
veel sterkte meid en ik snap dat het zo niet voelt maar met al die "feestdagen" voor de boeg is het vast zo 5 januari.

Liefs,
Danielle

hoi dames...

lief dat jullie reageren ,voel me echt depri...

ondanks alle leuke berichtjes dat iedereen zwanger is!!!
en ja hoop inderdaad dat het snel 5 januarie is!!!
we wachten geduldigaf!!!   hihi...

liefs lonneke

TROUWENS JULLIE OOK HELE FIJNE FEESTDAGEN EN EEN VRUCHTBAAR 2006

He Lonneke,
jeeh wat een domper zeg!!Ik kan me enorm voorstellen dat jij je ...voelt.
Maar het zou toch niet zo zijn dat je geen eierstokken hebt?je bent voorheen toch wel ongi geweest,dacht dat dat alleen maar kan als je wel eierstokken hebt,maar goed ik ben leek dus ik ben heel benieuwd wat jou onderzoek gaat brengen.Heel veel succes met wachten,dat moet zwaar zijn,maar idd met de feestdagen voor de deur gaat het misschien iets sneller en heb je wat gezellige afleiding.
Groetjes Cat

He meid,

Wat een ontzettend vervelend nieuws zeg!!

Hopelijk kun je toch nog een beetje genieten van de kerstdagen.

Veel succes in januari en laat even iets weten (hopenlijk goed nieuws).

Groetjes Ilona

Hoi hoi,

wat onwijs lief dat je me daar gefeliciteerd heb, dank je wel..
Maar wat onwijs vervelend nou wat er bij jou gebeurt..

Waarom duurt het nou zo ontzettend lang ook nog voordat je eens
in het ziekenhuis terecht kan..
Erg vervelend dit..Hopelijk heeft de dokter het helemaal mis..en vinden ze
in het ziekenhuis je eierstokken wel..

Ik duim voor je..

LIefs

Hoi dames

tja ik weet ook niet of dat kan geen eierstokken hebben????,
ze konden ook omdat mijn baarmoeder scheef zit achter de baarmoeder liggen en dat de docter ze daarom niet voelde...maar ik heb er ook absoluut geen idee van!!
maar goed ik wens jullie ook allemaal hele fijne feestdagen !!!het komt wel goed bij ons allemaal!!!!!(hoop ik)hihi...

veel liefs lonneke

Terug
Bovenaan